12.01.2011

Framtidig klasse

Det er bare et halvt år igjen på ungdomsskole.
Jeg aner ikke hvem jeg vil starte i klasse med, men at det er få fra sørøya, det er sikkert!!
Er det så rart at jeg gruer meg til neste år?





















Jeg kjenner ikke mange ungdommer av modell -95 på nordøya der videregående ligger.
Mange navn og ansikter kjenner jeg til, men det er få jeg kjenner.
Jeg er redd for at ryktene skal stemme; at mange av tøttene er skikkelig bertete der nordpå...
På en annen måte gleder jeg meg en del.
Det skal bli godt å bli kjent med nye fjes, og egentlig litt å bli kvitt noen av de jeg allerede kjenner.
Jeg tror det kan være bra for mange i min øvrige klasse å starte på nytt.
Hiv dere med i konkurransen min da! Så og si ingen er med foreløbig. Er det er dårlig tegn?

Hvordan er det med deg og nye klasser?

Siv
xxx

11 kommentarer:

  1. Kordan linja vil skal du gå :) ?
    Studiespesialisering ; ) ?

    L kjente jo heller ingen bortsett fra E og D, men nu kjenne ho maange :D

    Og æ skal jo være der, haha ! :D

    SvarSlett
  2. Det kommer til å gå så bra så :D Nån e kanskje litt fjortis, men e jo mange som endre sæ sommarn før dem bynne på vgs, så kan jo hende nån av dem gjør det. Dessuten så blir dåkker fort kjent! ;D

    Vi blei i alle fall fort kjent med dem som kom fra sør-øya. Va kun Elizabeth æ kjente fra før. :)

    Og som Tonje sei; så e jo vi der også! hihi :-)

    SvarSlett
  3. det samme skjedde med meg før jeg begynte i u-skolen, men jeg tror det kommer til å gå bra :D du blir ihvertfall blitt kjent med noen og blitt venner med dem :) <3

    SvarSlett
  4. det kommer til å gå så bra så! Det gjør det alltid! :) og dette kommer fra en som begynte på videregående hvor jeg ikke kjente et eneste menneske mens alle andre kjente minst 2 stk vær fra før ;)

    SvarSlett
  5. det går bok bra:) jeg husker jeg grudde meg veldig da jeg skulle begynne første året på videregående. Det gikk faktisk ingen i klassen min som jeg kjente eller hadde gått på skolen med før. Siden min bestevenninne gikk på en helt annen videregående og de andre vennene mine fortsatt gikk siste året på videregående, det er jo mange som velger det venninnene velger men for meg var det viktig å velge det jeg følte var rett for meg:) Lykke til:)

    SvarSlett
  6. siste året på ungdomsskolen *

    SvarSlett
  7. Det er fantastisk og starte på videregående!!:) Bare husk at du må tørre å ta litt kontakt, og være åpen:)

    SvarSlett
  8. haha går d einnu rykta om at ainnesjeinte e "berte"? :p d jor d når æ å bynte på vgs, å det e 5 år sia..
    klart det e nån som e litt loff i hue, men de fleste ainnesjeintn e nu ganske normal, ikje verre enn dåkker på sørøya sku æ tru ;)

    SvarSlett
  9. Det kommer til å gå helt fint! Da jeg begynte på videregående kjente jeg ingen. På hele skolen var det kun én person jeg visste hvem var, og han begynte på ei anna linje. Men det gikk helt fint, og man blir jo kjent med hverandre etterhvert :)

    SvarSlett
  10. Var jo kjempespennende å starte i ny klasse! Alt var jo nytt.. Ny skole, nye mennesker, nytt sted. Hadde liksom bare ei jeg kjente fra før av, så det var greit å ha litt "mental støtte" i starten, hehe :)

    Skjønner veldig godt at du er ute etter på "bytte ut" litt. Change is good! :)

    xxx

    SvarSlett