14.01.2011

Karakterer

Vi fikk høstterminens karakterer i dag.
Jeg ble glad nok, 5,5 i snitt er ikke å forakte!!
Men litt kjipt at jeg ikke klarte å slå fjordårets karakterer. Det kommer, det kommer ;)






















Overrasket ble jeg egentlig over å få 6 i hovedmål, skriftlig.
Det har vært en blanding av 5'ere og 6'ere, men bedre er det enn ei blanding av 4'rere og 6'ere!
Flott er det, og nå et mål. Bare jeg klarer å holde det resten av våren.
Også vet jeg at jeg klarer å fikse meg 6 i både samfunnsfag og spansk til vårterminen ender.
Kryss fingrene for meg!
Og btw; jeg må nå kjøpe Topp-bladet, jeg som akkurat hadde slutta å lese Topp.
Gjett hvorfor? Om du gjetta "plakat av McFly og annet McFlystoff" så gjetta du rett!!
Takk til Nina for opplysninga!

Hva slags karakterer hadde du den siste terminen?
(Tolkes hvordan tolkes kan!)

Siv
xxx

9 kommentarer:

  1. HÆRREGUD SIV! DU E DØDSFLENK!! Å DET E JO SEFF POSITIVT!! :D Fortsett sånn når du bynne på vgs! Selvom det kanskje blir litt tyngre i enkelte fag, så e æ ganske så sekker på at du kommer til å gjøre det veldig bra! :)

    Du veit nu ka æ fikk.. å tja.. æ e nu som sagt sånn passelig fornøyd. Men æ irritere mæ over at æ hadde så mange 4'era! :p menmen, får prøve å gjøre det bedre nu det siste halvåret :)

    og wee! Flenk æ e å gjette! eheheheh

    SvarSlett
  2. Misunne dæ! Du e sinnsykt flenk! Du gjør det kjempe fra, og om du fortsette sånn så kommer det til å gå "som tog på skinne" på vgs ! :D

    Fikk 4,2 i snitt, nåkka æ e sånn passe førnøyd med. Men veit æ kan bedre, så skal skjerpe mæ nu i vår! ;)

    weee, gjetta rett, hihi :D

    SvarSlett
  3. Så flink du er! Jeg hadde 5,5 i snitt da jeg sluttet på ungdomsskolen, men gikk ned til 5,2 da jeg sluttet på vgs...

    Sv: Nei, det har jeg ikke hørt om..? Utrolig kjipt om det stemmer!

    SvarSlett
  4. Herregud, sykt flink på skolen du er! gratulerer! :D

    oi, mcfly i topp! kult :D

    SvarSlett
  5. Gratulere Siv : )
    Du fortjene det <3 Stolt av deg! :)

    SvarSlett
  6. De karakterene der er ikke noe a skjems av. Da jeg gikk ut av ungdomskolen hadde jeg et snitt på over 5, men det har vel bare synki siden den gang :-( nå er det vel ca 3 år siden sist jeg fikk en toppkarakter på vitnemålet. Heldigvis er det ennå lenger siden jeg strøyk i noe. Lykke til med siste del av grunnskolen!

    SvarSlett
  7. WOW, det er jo KJEMPEBRA! :D Absolutt noe å være stolt av! :D Du er flink! :D

    SvarSlett
  8. kjempebra siv :D :D <3 wow, da må jeg også kjøpe meg topp-bladet, hihi!

    SvarSlett
  9. 5,5? FEMKOMMAFEM?! :O
    Oh my, er alt jeg har å si, haha. *bøyer seg i støvet*

    Det er jo KJEMPEBRA! GO YOU! :D

    My pleasure! ^^

    xxx

    SvarSlett