03.01.2011

Frarøvet Frihet

Denne dagen er den siste dagen med frihet.
Snart starter slaveriet og livet i 'celle'.
Fanget i løpet med visdom...





















Varme klasserom (eller kalde i mitt tilfelle).
Hauger med lekser.
Glede seg til første eksamen.

Jeg har aldri skjønt hvorfor folk klager over å måtte på skolen når man har bursdag.
Vel, ting har forandret seg siden førsteklasse, og jeg sier meg enig med klassekamerater.
Jeg har mest lyst til å sove til halv ni i morgen, stå opp og slappe av første dag som 16.
Heldig er jeg da, som slipper ordentlig skole.
Vi har nemlig et opplegg som kalles "Gla' dagene" på skolen de 3 første dagene i nyåret.
Da blandes alle trinnen på skolen og gjør forskjellige aktiviteter.
Se der ble innlegget posivt, er'kke jeg flink så vet ikke jeg ;)

Er jula over for din del?

Siv
xxx

6 kommentarer:

  1. GRATULERER MASSE MASSE MED 16 ÅRS DAGEN JENTA MIII :D <3
    her er overraskelsen fra meg;
    http://i51.tinypic.com/2sb7g91.png

    jeg vet den er litt sånn rar, men den er spesielt laget til deg! siden du og jeg elsker mcfly så laget en sånn lignede mcfly-bursdagskort, hihi <3 ilu og kos deg så mye :D

    SvarSlett
  2. Sukk, blir tungt å starte påan igjen! Heldig e dåkker som har gla-dagan da. Ane ikke ka vi ska første skoledag nu, krysse bare fingran for at vi ikke får masse lekse :p

    SvarSlett
  3. Fint du slipper vanlig skole på bursdagen din, da! :D Selv har jeg bursdag midt i sommerferien, og det er i grunn ganske kjipt, samtidig som jeg er litt bitter for at jeg aldri har fått busdagskake på skolen. Hehe. :)

    SvarSlett
  4. åh, jeg gleder meg til å komme i gang jeg;)

    SvarSlett
  5. Godt nyttår til deg også! Hehe, alltid lurt å se de positive aspektene ved ting, flink flink!

    SvarSlett
  6. Hehe, trodde nesten du hadde gjort noe skikkelig ille i begynnelsen jeg ;)

    Er ikke så dumt å starte året på en sånn måte! :D

    xxx

    SvarSlett