16.01.2011

Hjemme Alene

Ikke 1, 2, 3 eller 4. Vi har nesten ikke vært hjemme alene skjønner'u.
Mamma og pappa sov borte i natt, så lillesøster og jeg fikk huset for oss selv.
Det var egentlig ganske avslappende.
















weheartit.com

Det ble en del husarbeid.
Man gjør mer når ingen maser. Jeg tror det ligger i blodet på ungdommen.
Vi vasket klær, hengte opp klær, ryddet og styrte.
Det gikk selvfølgelig ingenting bra på tv den dagen vi hadde huset for oss selv.
Jeg lærte meg derfor noen nye sanger som jeg ikke fikk helt teken på.
-Kings Of Leon er ikke noe tess for akustisk spilling. Det manglet noe.
-Take Me There hørtes skikkelig sur ut med de akkordene jeg fant.
-Bad Day var ikke så værst, men jeg fikset ikke innspillingen på den.
Alt i alt gikk akkurat den greina i dass. Og nå kom jeg på at jeg må pugge spanskverb. Lucky.

Hvordan har helga di vært?

Siv

xxx

8 kommentarer:

  1. Ja, e ganske deilig å være heime aleina iblant :-)

    Hm.. Ettersom du ikke nenvte den sangene æ viste dæ igår, betyr det at du fortsatt øve på den? :D Går det bra? ^^ hihi

    SvarSlett
  2. Det er herlig å være alene hjemme! :)

    ... og jeg gjør utrolig mye mer når ingen maser. Når ingen maser kan jeg nesten rydde hele dagen! :P

    SvarSlett
  3. Har det samme som dokker. E så masse enklar å rydde når du ikke blir masa på :p

    Har hadd ei ganske avslappanes helg, med bære chilling! xp

    SvarSlett
  4. Så fint det måtte være å komme hjem til ryddig hus. :)

    SvarSlett
  5. Helgen har vært både kos og mas... Måtte hjem en tur for å fikse noen ting til i morgen. Men så fikk jeg også gått en skitur med mamma, sett film med ei venninne, besøkt besteforeldre og kjøpt bursdagsgave. I gåt kveld var det pizza med ei venninne og legge slagplan for i morgen og finne ut hva jeg skal ha på meg. Mens i dag har vi vært en gjeng samlet for å lage krone, kake og gelè. Nå kan jeg endelig slappe av litt før jeg skal rydde og vaske rom. Puh

    SvarSlett
  6. Deilig å ha huset for seg selv:)

    SvarSlett
  7. Helga mi har vært bra! Koselig innehelg denne gangen. Glad for at vi ikke dro på skitur igår.
    Jaa, Grey's Anatomy anbefales! Jeg synes ihvertfall at sesongene har blitt bare bedre og bedre. (:

    SvarSlett
  8. En hjemmealene helg i blant er ikke å forakte ;)
    Så rart det der, at det blir gjort så mye mer når det blir gjort frivillig.

    Jeg hadde filmhelg! Så masse film og gjorde egentlig ikke stort annet, hehe.

    xxx

    SvarSlett