21.01.2011

Good day

Skoledagen var ikke værst.
Vi så juleballunderholdninga, men jeg slapp heldigvis å se meg selv opptre i allmennhet.
Det er greit nok å høre på for seg selv, men å gjøre det foran dusinvis av stirrende øyne...

































































Uansett, det er helg, og en bedre start på helgen kunne jeg ikke fått.
For det første fikk jeg Attitude i posten fra Granma i dag.
Det storbritanske homomagasinet er underholdende og inneholder 16 sider avkledd McFly.
For det andre fikk jeg ei varmeflaske av mamma. Er den ikke søt?
Min første, helt egne varme flaske!
Og sist men ikke minst skal jeg på kino i dag for å se "Narnia: Reisen Til Det Ytterste Hav".
Avtalen er med L&friend/min 4-menning, gonna be fun.
Som en ønsking om ei god helg, gir jeg dere denne sangen å bli hekta på. Er den ikke kul? ;)

Hvordan ser den kommende helga ut?

Siv

xxx

5 kommentarer:

  1. LIIIIIIKER :D <3
    - ingen planer ennå ;-)

    SvarSlett
  2. Oooh, Attitude! Nice! ;)

    Det var jo en kjempeflott start på helga det! :D

    SV: Haha, jeg velger å tro at å ha en britisk stemme i hodet er bedre enn norsklæreren :P

    xxx

    SvarSlett
  3. wooow nice! *sikle* haha!

    SvarSlett
  4. Vaarmepute, herlig :)

    Jeg slapper av i helgen. Litt skolearbeid og litt sosialisering! ;)

    SvarSlett
  5. Det ble feil nettadresse! haha, korreksjon! :P

    SvarSlett