04.01.2011

16!!

Bursdag og julaften er de to beste dagene i året.
Ikke bare på grunn av gavene, men fordi de fleste er greie og gavmilde (...)
Til nå har jeg hatt en flott dag!!






























Dette bildet sier vel det meste!
Nina er så koselig at. (Mamma tror det er en McFlysupporter som kom sammen med kortet.)

















Og bursdagsgave fra lillesøster!




Jeg har fått noen gaver, kort og så langt 47 gratulasjoner på facebook!!
Det må være rekord. (Er jo første året jeg har bursdag på facebook, da).
Jean Rose ga meg dette bildet, skjønne!
Jeg har så langt fått penger fra mamma, pappa og besteforeldrene mine.
Og gjett hva jeg også fikk fra pappa og mamma?






























Ekstraspeil som man trenger til å øvelseskjøre, skraper for å fjærne is fra vinduene og doc.
Til hva? Til Sjåførlæreren. Lokkemat...


Ellers har vi bedt gudmor, gudfar og familie på kaffe og kaker i ettermiddag.
Vi har ikke folk på besøk så veldig ofte...
Og skolen gikk da kjempebra! Ah, godt å starte lett.
Barna på småskolen fikk hakeslep da de hørte at jeg var SEKSTEN!! Hehe.
Også skal jeg ut å øvelseskjøre senere i dag!! Ser dere en bil i grøfta; vær ikke redd, I'm good ;)

Bursdag vs. julaften?

Siv
xxx

10 kommentarer:

  1. GRATULERER MED DAGEN, skjønne jente :) Bursdag er alltid gøy fordi det er DIN dag, men julaften er også nydelig fordi det er alles dag :)

    SvarSlett
  2. Gratulere :D
    ojj...Æ trur æ ser en bil i grøfta! Det e vel ikke dæ? XD (Neia, æ tulla)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med dagen:) Jeg liker begge deler, men må faktisk innrømme jeg liker julaften litt bedre:)Bursdag er ok, men julaften er det noe spesielt ved;)

    SvarSlett
  4. gratulere igjen :D <3 tror jeg liker begge, hihi :P

    SvarSlett
  5. Julaften - lett!

    Gratulerer så mye med dagen :)

    SvarSlett
  6. Gratulerer så mye med dagen! De sjokoladekakene så utrolig gode ut =D

    SvarSlett
  7. GRATULERE MED DAGEN SIIIIIIV! :D -igjen, høhø

    Hm.. Var det du som lå i grøfta ikke langt fra Lotte? HAHA, neida, bare tulla :)) flink du e da! Æ har enda ikke begynt å øvelseskjørt!... -.-

    SvarSlett
  8. Gratulerer med dagen på etterskudd!
    Jeg liker best julaften, god middag med de beste <3

    SvarSlett
  9. Så bra at det kom frem i tide! :D
    Var så redd for at det skulle komme aaaaalt for sent.. Posten er liksom ikke helt min beste venn :P

    Håper du koste deg masse! :D

    Hehe, ja en ekstra McFlyer må jo til ;)

    xxx

    SvarSlett
  10. OMG har du hatt bursdag?!? og jeg har ikke visst noenting. sorry sorry sorry!! Gratulerer sååååååååååå mye med dagen som var!! Håper du hadde det kjempe fint! :D

    SvarSlett