19.01.2011

Min Flause #2

Jeg fortalte dere sist at jeg sjeldent gjør ting som er langvarig flaut.
Vel, her om dagen kom jeg på en ting til jeg kunne fortelle dere om.
Jeg kan starte med å si at åttendeklassinger som oftest føler seg flaue.


























Jeg husker ikke eksakt dato eller tidspunkt.
Dette var i skoletida i åttende, og jeg kjente knapt de få andre på skolen.
På den tida var B-klassen i mellomtrinngangen, mens resten av ungdomsskolen var i gangen over.
Vi skulle se film med A-klassen og måtte derfor ta hver vår stol med opp til den andre klassen.
Jeg karret meg opp trappene, og på det siste trinnet skjedde det store.
Den ene stolfoten bestemte seg for å sette seg fast, og jeg mistet grepet og balansen.
Stolen braste ned trappene, med meg etter.
Vel, det hele var ikke så værst, jeg kom hel fra det. Men alle guttene i tiende gikk akkurat forbi...
100% flaut da, og enda litt flaut nå.

Hva er det flaueste du har hørt om?

Siv
xxx

9 kommentarer:

  1. hahaha, kjipt! æ hate at sånt skjer:c har foresten fått mæ blogg :) www.xgine.blogg.no

    SvarSlett
  2. Haha, *ler*
    Flaut når sånne ting skjer, hate det :c

    SvarSlett
  3. HAHAHHHAHAAHAH, sorry - men det hørtes litt komisk ut xD

    SvarSlett
  4. Haha, den er kjip.

    Ja, du har nok rett i det. Det går nok over, heldigvis. :)

    SvarSlett
  5. Jeg husker vi satt å så på Signs i 9. eller 10. klasse. Den er jo ikke SÅ skummelt, men på et punkt skvatt jeg litt og hylte til. Heldigvis tror jeg det stort sett bare var jeg som hørte det!

    SvarSlett
  6. Morsomt i ettertid vell? ;) Hehe, men kanskje ikke der og da nei :)

    SvarSlett
  7. Haha, unnskyld.. Jeg skal ikke le.. *humrer stille for seg selv*

    Bra du ikke skadet deg selv i alle fall da! Du får trøste deg med at det kunne vært verre ;)

    xxx

    SvarSlett
  8. Hahah, det er noe som er typisk meg. Litt klomsete.. :P

    SvarSlett