10.01.2011

Konkurranse

Jeg har ikke hatt stort til konkurranser for dere...
Ikke er jeg stort god til å finne premier, og ikke har jeg noen gode konkurranser å komme med.
Men nå har jeg grubla på en idé ei stund!



















Dere vet vel alle godt om facebook-sida (<--- link) for bloggen?
Tanken var da at den som får flest folk til å like bloggen der, vinner.
Premien skal være et cover, der vinneren får velge mellom noen sanger den vil jeg skal poste.
Jeg dedikerer da sangen til den personen og linker til blogg/annen side.
Etter at du har fått noen til å like sida, så legger du igjen en beskjed på veggen og sier hvem :)
'Konkurransen' (blergh, liker visst ikke å kalle den det...) starter i dag, og slutter når måneden er omme?
Som dere ser er jeg utrolig usikker, så om dere har noe å komme med;

Kom med kommentarer!

Go, go go!

Siv
xxx

4 kommentarer:

  1. hmmm.. skal prøve :D <3
    sv; the last song har jeg også lyst å se, mange synes den er så bra, så ok why not ? :)

    SvarSlett
  2. Sku gjerne vært med, men jeg har ikke Facebook :(

    SvarSlett
  3. Neida Tina, du trenger ikke facebook; du kan skrive om det på bloggen og få ANDRE til å like den! Også kan du skrive i kommentar her hvem du har fått til å like den :)
    xxx

    SvarSlett
  4. Weee, konkurranse! :D
    Har sendt en del invitasjoner nå, men jeg har det problemet med at ingen tar meg seriøst.
    Meen, månenden er ikke ferdig enda ;)

    xxx

    SvarSlett