02.01.2011

Nå altså!

Vi er to dager uti det nye året; 2. januar.
Men blogglesertallet synker værre enn noen gang!
Fra 600 før jul til under 300 nå?


















Jeg var sikker på at bare folk hadde tatt juleferie fra blogg og Internett, men nå begynner jeg å bli bekymra.
Det er ikke det at nesten 300 lesere er lite, men man må regne med at bare noen prosenter av dem leser.
Jeg liker det når tallene er høye og når jeg vet at mange leser det jeg skriver. Det gjør vel de fleste?
Jaja, det er ikke stort jeg kan gjøre annet enn å håpe de kommer tilbake til The World of Motionoean.
Savner jo folk når de forsvinner!
Men så må jeg nevne noe positivt; nå blir andelen "returnerende lesere" større! Hihi.

Where are you?

Siv
xxx

17 kommentarer:

  1. Æ E HER :D hihi

    og åh! det bilde der va utruuulig fint!! :o korr du fant det?

    SvarSlett
  2. Caroline; Gla e æ førr d! Søkte på google ætte... nåkka, åsså fant æ d :D

    SvarSlett
  3. Æ VIL ALLTID VÆRE HER <3 jeg digger the world of motionocean <3 i så fall, så har du snart bursdag (ikke sant ??), har en liten presang til deg i vente, hihi :P

    SvarSlett
  4. Jeg følger fortsatt med på bloggen, men synd lesertallet har gått ned. Håper du får leserne dine tilbake:) Du har kjempe fin blogg, du fortjener mange lesere:)

    SvarSlett
  5. Jeg er her jeg vettu! :) Hehe..

    SvarSlett
  6. sv; ja, bak på kortet :-) ja, det var nært :D hihi. håper bare de kan få komme seg til norge snart!! er så klar for en konsert :D haha

    SvarSlett
  7. Æ e her!! :D

    SvarSlett
  8. Synd lesertallet har gått ned! Jeg er her i hvert fall! :D

    SvarSlett
  9. Æ e her! :D
    Så søtt bilde :p

    SvarSlett
  10. Jeg er her, jeg leser, jeg liker ;)

    SvarSlett
  11. Folk sitter vell masse på data i jula? Jeg har tatt blogg ferie, men tilbake nå :) Im here ;)

    SvarSlett
  12. Wow, takk alle sammen! Dere varmer mitt gamle (akk, jeg følte meg gammel da jeg fant ut at Harry Potter of Føniksordenen kom ut for 7 år sida...) hjerte!!
    xxx

    SvarSlett
  13. Right here! :D

    De som hadde hatt lyst til å ikke stikke innom her mer de... De er bare idioter - rett og slett :)

    xxx

    SvarSlett
  14. oi, nå ble jeg nesten litt paff over å se tatoveringa mi på bloggen din!!

    SvarSlett