18.01.2011

Overall good

EGENTLIG følte jeg meg ikke så god i dag.
Smerter i "store" grader burde vært forbudt. Just saying!
Men veldig positive ting veier opp for det negative.








































Først og fremst fikk jeg den åttende boka i serien "A House Of Night Novel" i posten fra granma.
Jeg har ventet på at den skulle komme ut siden juni i fjor.
Hun kjøpte den da den kom ut, på bursdagen min (4. januar).
Den andre gode tingen er at jeg "vant" i en konkurranse som McFly hadde.
Vi skulle sende inn spørsmål.
Vinnerne fikk signerte bilder, mens "nestenvinnerne" fikk 1000 poeng hver på Super City.
Jeg synes det er nesten like bra; da er jeg 1000 poeng nærmere et møte med dem.
Ikke bare fikk jeg poeng, men et av spørsmålene mine blir jo besvart!
Jeg sendte inn tre stykk, jeg, men noen var nesten rarere enn det som er vanlig McFlyposedyre.

Har du mye vinnerlykke?

Siv
xxx

8 kommentarer:

  1. Oh, sweet :D
    Hæ? hvis man har så og så mange poeng, kan man vinne et møte med McFly da? :o korr artig det hadde vært for dæ da isåfall! :)

    Hm, fikk ofte høre før at æ hadde "gullhår i ræva" - altså vinnarflaks, men det e ikke sant. Einaste æ har vunne va det æ sendte inn til TL-klubben dengang æ va medlem, men det sku ikke masse til for å få nåkka på trykk der :p

    SvarSlett
  2. Post er alltid gøy! :)

    Oooh, grattis! :D
    Sendte inn bare ett spørsmål jeg... Ikke forventa jeg å vinne heller, for jeg eier ikke vinnerlykke :p
    Weee, gleder meg til å høre spørsmålene :D

    xxx

    SvarSlett
  3. congratz siv :D <3
    - ehm, nei hahaha :p

    SvarSlett
  4. Hadde vært knall om du hadde fått møtt de da :) Grattis!

    Naai, jeg har IKKE vinnerlykke! :P

    SvarSlett
  5. Ja, det var meg som kommenterte over her. Gikk litt fort i svingene :P

    SvarSlett
  6. Oi, sykt kult at du vant sånn halvveis! :) Jeg har aldri vært noe stor fan av dem, men hvis man er det må det jo være kjempekult og være litt nærmere et møte! Og utrolig koselig gjort av bestemoren din :D Håper det går bedre med smertene dine!

    SvarSlett