07.01.2011

Bli med, T!

Strømmen var akkurat gått rundt på store deler av øya, men da jeg slo på dataen kom den tilbake!
Tilbake til overskrifta.
Dette innlegget er herved rettet til og om ei av de gode jentene i klassen min.


Mitt gamle cover av Shine a Light, siden originalen har vært iallfall 3 ganger på 'lokalradioen'.
Også fordi vi må 'lyse positive tanker' på T.


T vil ikke bli med på klassetur.
Vi er bare 15 stykker i klassen, og da trenger vi alle mann om bord.
Det hjelper ikke uansett hva slags argumenter jenta har; jeg vil ha henne med!
Hun er så god og snill, og jeg klarer å snakke om alt mulig rart med henne.
Vi tenker ganske så likt, og deler mange av de samme interessene og meningene.
Det blir ikke det samme om ikke hele 10B blir med til Skottland.
Nå T; bestem deg POSITIVT til vi skal bestille billettene over helga.
Jeg blir skikkelig trist om du velger å ikke bli med, og det tror jeg du også vil angre på senere.

Ville du hatt hele klassen med på tur, eller unnlatt noen?

Siv
xxx

7 kommentarer:

  1. Er jo koseligst hvis hele klassen blir med da! Spesielt siden klassen splittes ikke lenge etter dere har vært på tur, og dere drar forskjellige steder for å gå på skole. Blir jo en minnerik opplevelse :)

    Men hun må jo velge det selv da :) Du kan jo snakke med henne om det, si at du har utrolig lyst til å ha henne med og hvorfor, ogsånt :-)

    SvarSlett
  2. Ville tatt med hele klassen, får liksom mange tanker når en person ikke blir med.. ;-)
    // jean rose

    SvarSlett
  3. serr, SKOTTLAND!!!!!!!!!!!!! HUN MÅ JO BARE BLI MED!!!!!!!!

    ps. du er flink til å synge! likte det!

    SvarSlett
  4. Det er jo alltid trasig når alle ikke blir med på sånne ting. Likevel er det også viktig å respektere om hun ikke vil. :-)

    SvarSlett
  5. Hele klassen uten tvil! :-)
    Det vi tenkte på hele tiden det var at det var mest sannsynlig den aller siste gangen hele gjengen kom til å være samlet på... Gud vet hvor lenge liksom.
    Så det var vårt argument når noen tvilte litt ;)

    xxx

    SvarSlett
  6. Blir ikke den samme klasseturen hvis ikke hele klassen e med! (:

    SvarSlett
  7. vel med klassene jeg gikk i kunne jeg lett unnlatt mange haha. Men vi var sånn 30 stk i klassen. Dere er jo bare 15. Så klassen er sikkert mye nærmere hverandre på en måte. Så da ville jeg nok hatt med hele klassen. og hallo det er jo skottland <3 Tenk på hvor mye hun kommer til å gå glipp av! og tenk så utafor hu kommer til å føle seg når alle dere andre kommer hjem og snakker om alt dere gjorde. Bli med, T!! ;)

    SvarSlett