11.01.2011

Ah, sprek

Liksom.
Som 16-åring får man jo en haug med privilegier.
For eksempel å trene på treningsrommet nedi gata uten voksne til stede!





















Ah, noen kommenterte at jeg matcher med bøkene jeg leser... HVOR?


Jeg tok meg da en halvtimes joggetur i dag på tredemølla.
Men det er ikke bare i kroppen jeg er sprek, nei.
Harry Potter og Halvblodsprinsen tok sin plass på søndags kveld, og i dag leste jeg den ferdig.
Jeg synes nyttårsforsettene går strålende allerde, med bare ei bok i serien igjen.
Åh som jeg har savnet Harry Potter verdenen, men neimen om jeg husket det før i desember.
Så øynene har også vært sprek de siste 2 døgnene skjønner dere!
Og sånn btw; jeg har ikke holdt på med Foniksordenen helt til i helga. Måtte ta en pause.
Blir så infiltrert av bøker. Iallfall gode bøker. Livet går litt i stå.
(Det sier noe når jeg truer folk med å våde dem og løfter en usynlig tryllestav...)

Hva er mest deg; fysisk aktiv vs. lesisk aktiv?
(Her har jeg laget et nytt ord til dere som oppdaterer det norske språk)

Siv
xxx

12 kommentarer:

  1. Så flink du e, Siv! : )
    (nu blir det vel endelig mulig å få kontakt med deg i friminuttene)
    Jeg er nok mest lesisk, jeg :) Er ikke like slitsomt som å være fysisk...

    SvarSlett
  2. hahahah, lesisk du xD
    Æ e nok mest fysisk aktiv :)

    SvarSlett
  3. Anita; psss, don't be too sure about that ;) Sjua skal snart startes vettu! x

    SvarSlett
  4. Galtvort verden er fantastisk ^^

    SvarSlett
  5. Jeg er nok mest lesisk aktiv:) Jeg trener svømming en gang i uka og prøver å trene litt eller , men er ikke så flink til det som jeg er til å lese bøker:) he he xP

    SvarSlett
  6. Nån må jo finne på alle dissa oran xD
    Så flenk du e (lesing & trening) :p
    Ingen av delan nu ( men tel vanlig fysisk aktiv) ^^

    SvarSlett
  7. Jaså, ja! Hva slags oppgave er dette? Du som har valgt tittelen? Bare nysgjerrig, altså, hehe.

    SvarSlett
  8. Hmm, det hørtes ut som en noe spesiell oppgave å få..!

    SvarSlett
  9. Du klarer nok uansett å skrive den bra! ;-)

    SvarSlett
  10. haha bra bra siv! du holder deg i form med andre ord! ;)
    I det siste har jeg vært mest lesisk aktiv du. Men skal starte å bli mer fysisk aktiv fra og med mandag! :)

    SvarSlett
  11. Pga studier har jeg måttet kutte ned på lesing av skjønnlitterære bøker, men prøver å få til litt innimellom. Må jo tross alt slappe av litt også. Ingenting er som en helg på sofaen med en god bok og en kopp te =D Mitt nyttårsforsett er å prøve å bli ennå mer fysisk aktiv, men enn så lenge leder nok lesingen (om en slår sammen lesing av bøker + pensum).

    SvarSlett
  12. Du holder i form på alle mulige måter du altså ;)

    Oh, and btw så trodde jeg du hadde skrevet "lesbisk aktiv" den første gangen jeg leste det.. Måtte lese det på nytt for det var noe som ikke stemte, ha.

    Lesisk aktiv ftw! Gleder meg til å ta fatt på bøkene som står i hylla mi ;)

    SvarSlett