09.01.2011

Overnattingsbursdag i marka

A og jeg fant ut for noen måneder siden at vi skulle feire 16 år sammen (som jeg sa her).
Så vi ba alle jentene i tiende til hytta oppi marka her.
Åjåjåj som vi koste oss!! Det ble mye fliring og tulling.

































Vi hang alle ti på et tau bak tråkkemaskinen!



















Vi laga snøengler i puddersnøen.




















Noen av gutta kom opp for å holde oss med selskap, og de fyrte opp bål og grilla pølser.



Det ble spillt kort, sjabba, gått på ski og spist MYE pizza, potetgull og godterier.
Også må man ikke glemme gaveåpninger! Følte meg ganske så bortskjemt!!
Takk jenter, for ei helmax feiring.
Men etter en koselig kveld og natt måtte det jo ryddes.



















T er flink og ruller ned nattens liggeunderlag.




















M rydder også, men soveposen er den som må rulles.































Jeg derimot... Jeg stoppet folk i trappa opp til hemsen! *Ond latter*




















Neida, jeg tok da oppvasken. Også kosta jeg.
Også måtte jeg jo selvfølgelig rydde opp etter megselv som alle andre.




































Klokka 12 bar det hjemover på samme måte som ankomsten.



Hva har du gjort i helga?

Siv
xxx

5 kommentarer:

  1. Så koselig det så og hørtes ut! :)

    SvarSlett
  2. Det hørtes koselig ut da! :)

    Hehe, for en fin transport dere hadde ;)

    Meh, jeg har bare vært meg selv som vanlig jeg og skadet meg :P
    SHOCKING :P

    xxx

    SvarSlett
  3. Ser koselig ut :D
    mye bevegelse på dere med den tansporten xD

    SvarSlett
  4. Så utrooolig koselig! :D Skulle gjerne hatt en slik tur selv! :)

    SvarSlett
  5. åå hørtes kjempe koselig ut! :) min helg gikk med til jobbing ><

    SvarSlett