06.01.2011

Gla'dagan #2

I dag var siste dagen med Gla'dager på skolen.
Jeg tror ikke jeg har så lyst å gå tilbake til vanlig skole...
Men i dag hadde jeg kajakkpadling i bassenget! Morro, morro.



























Disse såpene lagde jeg den 4.






























I tillegg til såpelaging var jeg på emaljering på bursdagen min.


Jeg padla jo i kajakk i sommer da vi var i Skottland, også hadde jeg kajakk på Gla'dagan 2009.
Derfor ble det ikke så mye nytt, men repetering er alltid positivt.
I dag fikk jeg TRE brev i posten. Rekord!
Jeg fikk øvingskjøringsbevis, MinID og bursdagskort fra Granma (med gave inni).
Avisen hadde også brukt et bilde av meg fra Gla'dagan, men skrevet at det var lillesøsteren min.
Litt snodig, for hun spurte inngående hvem som var hvem.
OG; jeg hørte at Shine a Light - McFly ble spilt på 'lokalradioen'!!!! Føles som min egen bragd.

Kajakkpadlere anyone?
Har du fått noe post nylig?

Siv
xxx

7 kommentarer:

  1. Jeg fikk kopi av det gamle vitnemålet mitt i posten idag :P haha..
    Jeg vil også på gla'dagan! Det hørtes så koselig ut :)

    Sv. Sånn til å ha tannbørsten i da vettuuuu ;P

    SvarSlett
  2. Jeg vil også ha sånne gla' dager! Leste om det i avisen, og det hørtes morro ut! Og jeg la forresten ikke merke til at det var deg først, men når du sier det så ser jeg jo det xD Men jeg studerte ikke bildene akkurat, leste bare teksten sånn høvelig fort.

    Og ja; Jeg har faktisk padlet i kajakk (og kano). Gjorde det når klassen var på sånn overnattingstur, i begynnelsen av skoleåret :D Var morsomt å prøve det da ^^

    SvarSlett
  3. gla'daga <3 grue mæ te vanli skole.
    Æ har paddla i kano, men aldri kajak :/
    teit av ho avis-dama!!!
    0 post på meg :(

    SvarSlett
  4. - jepp, i leirskolen :P
    - egentlig ikke.. ;)

    SvarSlett
  5. så kjekt :) hørtes fint ut :)

    SvarSlett
  6. Tror ikke kajakkpadling er sporten for meg.. Føler jeg like gjerne kan starte å planlegge min egen begravelse liksom.. :P

    Wohoo, det var da slettes ikke en ille dag det! :D

    Jeg fikk.. en regning som ikke er min. Så hvis du vil bytte, let me know :P

    xxx

    SvarSlett
  7. Glad'dagan. Hørtes morsomt ut! Skulle ønske vi hadde sånt på skolen jeg gikk på! :p

    SvarSlett