05.01.2011

Gla'dagan

Som jeg nevnte tidligere, slipper vi vanlig skole de tre første skoledagene etter nyttår.
De kjører noe som kalles "Gla'dagan", der hele skolen holder på med diverse aktiviteter.
Alt skjer på tvers av klassetrinnene, så får vi litt tid med de små også!


















Drops som vi lagde i dag.

I dag lagde jeg drops de første tre timene, og var i revygruppe de siste tre.
Anis-, cola- og bringebærdrops er nam! Sitron derimot; ikke så godt...
Jeg var forresten ute og kjørte i går!
Det ble litt nervøsitet, ville jo ikke akkurat kjøre på de få personene som bor her.
Lagde også et lite problem i et kryss der jeg skulle gire ned og svinge samtidig; fiasko.
Men som førstegangskjører sier jeg meg godt fornøyd. Håper det blir en ny tur i dag!!
Også skal jeg begi meg en tur på badet og plumpe ned i badekaret.
Det er noe jeg ikke har gjort på mang et år!

Lagd drops noengang?

Siv
xxx

10 kommentarer:

  1. Tror ikke jeg har det, men har smakt det da :) Så gøy for ungene! :D

    SvarSlett
  2. Høres så koselig ut med gladagan!

    Neup, har aldri laga drops før, men det e jo godt da! :D

    SvarSlett
  3. så gøy :D
    har laget det 1 gang, det var kjempefun!

    SvarSlett
  4. Jeg har laget drops både på skolen og en gang hjemme sammen med storesøsteren min:) Da vi bodde hjemme begge to, var hun veldig flink til å finne på ting til meg føre jul og slikt noe:) Det er også kjempe godt:)

    SvarSlett
  5. Det høres jo kjempekoselig ut å lage drops! :D Det vil jeg også gjøre.

    SvarSlett
  6. Ja jeg gore det i de tre siste timan :)

    SvarSlett
  7. Jeg har ikke laget det før. Men de så drit gode ut :) <3

    SvarSlett
  8. Vi laget drops på videregående en gang. Det var veldig gøy å leke med smeltet sukker :-D Lykke til videre med kjøringen. Du får nok taket på det etterhvert.

    SvarSlett
  9. Ja! Jeg har gjort de! X)
    syntes de e en fin start på året :D

    SvarSlett
  10. Oooh, det hørtes jo godt ut!
    Helt greit å starte året sånn ;)

    Vel, siden du ikke krasja og du ikke kjørte ned noen uskyldige mennesker eller andre skapninger langs veikanten, så ble det nok en vellykka kjøretur, hehe :D
    Og gjerne slakke ned hvis du skal runde en stor sving på toppen av en bakke.. Man vet liksom aldri hva som kommer imot :P *kremt*... :P

    xxx

    SvarSlett