13.01.2011

En uvanlig dag

Det ble senere opp og tidligere hjem.
Niende og tiende tok turen til øyas "hovedstad" (pssss, LIKSOM) for å se en halvtimes utstilling.
Etter det var det fritt fram.
















Uansett hvordan dagen min er, så er den bedre enn dagene til dem i Niger deltaet.
Dette var et av bildene vi fikk se i utstillingsfilmen.

Klokka ett var jeg hjemme. En og en halv time tidligere enn vanlig.
Hvor digg tror dere ikke det var?
E var med hjem, og vi jobbet med et K&Hprosjekt som skal være ferdig til neste fredag.
Vi hadde så vidt starta... Men det gikk da godt, og kanskje får dere se den neste helg?
Jeg lærte forresten noe nytt i dag. Man virker mindre smart om man bruker fyllord og slang.
Så slutt med å bruke ord som "lissom" og "morra'di", så skulle du virke smartere.
I kveld skulle jeg egentlig lese mer Harry Potter, men så skulle McFly ha webchat...
Edit; den varte ikke så lenge, så nå bærer det i dusjen før jeg setter meg ned med BOKA!

Hvordan har torsdagen din vært?

Siv

xxx

8 kommentarer:

  1. Deilig å fare tidligare heim fra skolen iblant :) I dag va æ faktisk en time lengre på skolen enn æ trengte. Satt i kantina ilamme Lotte og Daniel. Dem måtte uansett vente på tre-bussen, så da kunne egentlig bare æ åsså det. Fikk jo gjort litt lekse da ;) Idag har æ vært ilamme Charlotte. Ikke gjort så masse egentlig.. Litt lekse, men man bli lei i lengden :p

    SvarSlett
  2. Den har vært helt ok "lissom" ;)

    SvarSlett
  3. Dagen har hvert ok, jeg har skrevet mye:)

    SvarSlett
  4. Så deilig å være tidlig ferdig! Det kan man ikke klage på:)

    SvarSlett
  5. Torsdagen min va ganske så bra :) fikk unnagjort litt lekse, og vært litt ilamme Ruben!

    Men du; æ sa jo ingenting om kordan helg 'del 3' skulle komme (a) hihi :D
    Men nu har æ posta det ;)

    SvarSlett
  6. Regine skogvoll14/1/11 2:03 p.m.

    Korsn bok les du på? (harry potter)

    SvarSlett
  7. Ah, deilig å slutte tidlig da!
    Følte bestandig at jeg fikk så mye mer ut av dagen da, hehe.. Selv om jeg aldri gjore noe spesielt :P

    Hehe, nei det var en kort en. Lurer litt på om det er creepy at jeg var mer gira på at webchatten skulle være hjemme hos Danny enn selve webchatten generelt.. Hm.

    xxx

    SvarSlett