31.01.2011

Fiksjon vs. Real Life

Når en skuespiller spiller en rolle, blir navnet hans som regel forbundet med rollen for alltid.
Men de prøver alle å lage seg et image utenfor tv-skjermen også.
Hvem er de mest populær som? Seg selv eller rollen sin?




















Jeg digger Harry Potter, men Daniel Radcliff nå for tida er ikke helt min cup of tea...























Rupert Grint derimot digger jeg som både seg selv og som Ronny Wiltersen!





















Edward Cullen har jeg ingenting på, men jeg er ikke helt med på at Robert Pattinson er verdens hotteste.
























Draco Malfang er ikke yndlingskarakteren, men Tom Felton derimot er stilig!





















Jeg liker både Damon Salvatore og Ian Somerhalder. Damon er ikke 'ond' i de siste bøkene, og Ian er en go'gutt!


Hva synes du de nevnte?

Siv
xxx

12 kommentarer:

  1. Har aldri fulgt med på Harry Potter, så har ingen formening om han.
    Men e helt enig i det du sier om Damon/Ian.
    Når det gjelder Robert, skjønner æ godt hvorfor han e en av de hottaste xD

    SvarSlett
  2. Harry Potter-skuespillerne liker jeg "profesjonelt" fordi de er flinke, de andre har jeg ingen som helst formening om egentlig;) Har aldri sett dem i noe som helst.

    SvarSlett
  3. elsker harry potter - hater radcliff
    elsker både ronny og rupert
    hater pattison som edward og som seg selv
    og digger Damon og Ian ;)

    Så ikke så forskjellig fra deg da! :P

    SvarSlett
  4. Helt enig med den siste, elsker Damon og Ian:) Er noen av de andre jeg liker, Edward er jo kjekk men jeg mener det helt motsatte med han som spiller Edward. Skjønner ikke hva folk ser i Robert! he he:)

    SvarSlett
  5. Robert Pattinson ser kjempebra ut, haha! Skjønner ikke at dere ikke ser det xD Men det viser jo bare at smaken er forskjellig :) Og når det kommer til det du spurte om, så syntes jeg også det er vanskelig og ikke forbinde personen med rollen de har spilt. Men samtidig, når man liker rollen bedre, så viser det jo at de har gjort en veldig god jobb med rollen, og gjort den troverdig. Så sånn sett er det jo creds til den ekte personen uansett :) Og jeg visste ikke at Tom Felton så sånn ut på "ordentlig", det hadde jeg ikke forventet i det hele tatt, haha! Kult :D

    SvarSlett
  6. Robert e jo sååå kjekk! :D

    Kæm e han Ian?? han va skjønn :-D *google det etterpå, hihi*

    SvarSlett
  7. Hva!?! Har du glemt superkjekkasen Jacob Black aka Will Taylor Lautner? Hehe

    SvarSlett
  8. Caroline; Ian e Damon i Vampire Diaries, den vampyrserien som går på tv? ;)
    Iris; Joa, jeg digget Lautner før, men nå er jeg litt mer nøytral. Visste ikke helt hva jeg skulle skrive x)

    SvarSlett
  9. Deler ditt syn :) rart hvordan det er, mange ganger jeg sier "rachel" fra friends vet dere, istedenfor jennifer aniston etc ;P hehe :)

    SvarSlett
  10. Jeg digger Harry Potter, Daniel Radcliffe er litt så som så. Rupert digger jeg både som seg selv og som Ron. Edward Cullen kan jeg ikke fordra, men jeg liker Robert Pattinson i rollen som Cedric Diggory i HP. Draco Malfoy er favorittkarakteren min i HP, og jeg er stor fan av Tom Felton in real life også. Og jeg elsker både Ian Somerhalder og Damon Salvatore.

    SvarSlett
  11. Vel.. den eneste jeg har sånn noenlunde kjennskap til er vel Edward Cullen.. :P
    Kunne gjerne gifta meg med han! Han er jo helt bedårende i bøkene. Pattinson selv derimot? Meh, nei takk :P

    Ikke leser jeg HP og ikke ser jeg Vampire Diaries så.. xD

    xxx

    SvarSlett
  12. Eg tror at Daniel e mest kjent som Harry og at Rupert e mest kjent som Ronny, samma me Tom, men eg tror Robert e liga kjent som seg sjøl og Edward cullen, å Ian kan eg ikkje sei så mye om siden eg ikkje har sitt Vampire Diaries.. :P

    SvarSlett