01.01.2011

2011

Ah, nytt år, nye muligheter.
2011 har ankommet, og 2010 er lagt bak oss.
Nyttårsforsettene går jo bra... Lørdag = godis første dagen i året, haha!










































































Stjerneskudd og raketter hører nyttår til. Ble opphengt i å ta bilder i natt, men det ble ikke mange brae...
Januar og nytt år betyr første ark på superkalenderen!
Mens 2010 rant ut så lillesøster og jeg den første Harry Potter filmen (som jeg ikke har sett på år).
I det nye året skal vi fortsette med den neste; Mysteriekammeret.
Jeg håper dere møter mye godt på veien mot 2012, og at dere fortsetter å stikke innom!
Godt nyttår!

Hva gjorde du i natt?

Siv
xxx

9 kommentarer:

  1. Jeg så på nyttårsrakettene hjemme og så på tvn til langt på natt sammen med foreldra mine før jeg la meg:) Ikke så veldig spennende xP Før på kvelden var vi hos besteforeldrene mine:)

    SvarSlett
  2. Høres ut som en koselig start på året! :D Harry Potter <3

    Godt nyttår! :D

    SvarSlett
  3. koselig <3
    koste meg med venner og venner av familien :-)

    SvarSlett
  4. sv; hahaha, æ åsså :D fyrte på masse sånne småsmaker, førr de store e ikkje heilt min ting.

    først så va vi i brylluppsjubileum, huske ikkje korr mange år xD, så va æ å mamma heime, så for allesammen tell onkel og tante, satt inne der, for ut å så på og fyrte opp raketta, så for vi heim! xD

    SvarSlett
  5. GODT NYTTÅÅÅÅÅÅR :D

    Gjor det samme som Marthe, bare at vi for heim til oss etterpå. Også kom Charlotte og Lotte. Også tente vi raketta ogsånt. Også for vi en liten tur ut etterpå.
    Og btw, marthe: 50 år ;)

    SvarSlett
  6. Godt nyttår, Siv! :D

    Jeg gjorde det man bør gjøre på nyttårsaften, feiret med venner og snurra stjerneskudd ^^

    SvarSlett
  7. sv; er det det nummeret som står på kortet? :P i så fall så er det 8714 :-) og du da? :-D
    godt nyttår til deg også siv! :D

    oi, hvor har du fått den kalendere? :D

    SvarSlett
  8. Stjerneskudd! <3
    Godt nytt år!

    SvarSlett
  9. :O
    Jeg har nettopp oppdaget at jeg ikke har kommentert her enda i år..
    Jeg leser hver dag også tenker jeg ut hva jeg skal skrive underveis. Også tror jeg da selvfølgelig at jeg har gjort det, men jeg har jo ikke det...

    Digger kalenderen din altså! ;)

    xxx

    SvarSlett