31.12.2010

Nyttårsforsetter

Som så mange andre vil jeg se på noen nyttårsforsetter for 2011.
Man skal da forbedre seg med årene.
Også blir jeg jo hele året eldre om 4 dager! (Måtte nevnes, da).


  • Jeg skal fortsette med å spise godis bare på lørdager.
  • Jeg må lese flere bøker i året som kommer.
  • Jeg skal lære meg noe nytt.
  • Jeg må lage flere sanger.
  • Jeg skal fortsette å være en god person.
  • Jeg må være mer i aktivitet.
  • Jeg skal være mer positiv om nye ting.






















Da var jula nesten over...


Jeg vil også i dette innlegget takke for alle de flotte kommentarene om de to sangene mine.
Takk for alle kommentarer generelt, alt fra "pene øyenvipper" og "morsom vits" til "utrolig heks!".
Jeg hadde det så gøy i går, på siste forestilling med festmiddag og taler etterpå.
Og at en av de voksne sa jeg var flinkere enn heksa på norsk nasjonalteater rørte hjertet.
Sent ble det også, både natt og morgen. Halv to til sengs og elleve opp igjen.
Det blir nok sent i kveld også, med tanke på raketter og et helt nytt år! Vi får ikke se mer av 2010.

Hva skal du gjøre i natt?
Hva er dine nyttårsforsetter?


Siv

xxx

7 kommentarer:

  1. hjemme med familien :-)
    nesten det samme som deg :P
    godt nyttår jm! <3

    SvarSlett
  2. Fine forsett! OG GODT NYTTÅR! <3

    SvarSlett
  3. sv; hadde skrevve det, men æ fjærna det førr æ trudde det heite nåkka ainna xD

    SvarSlett
  4. Kjempe fine forsett :) Kos deg masse i kveld og godt nytt år ;)

    SvarSlett
  5. Det der er jo faktisk nyttårsforsett som kan oppnåes. Jeg bruker bare å ha uoppnåelige jeg... :P

    Kos deg masse i kveld! Ønsker deg et superdupert GODT NYTTÅR! :D

    xxxx

    SvarSlett
  6. Fine nyttårsfortsetter!
    Godt nyttår! : )

    SvarSlett
  7. Happy new year Siv!!
    My best wishes to you :-)

    Bally

    SvarSlett