10.11.2011

Ordbok for slemme piker #2

Det sto så mange sitater som jeg likte i den boka, at jeg måtte lage enda et innlegg! Nummer 1 kan dere lese her.

Verømmelse

Ingen kan få deg til å føle deg mindreverdig uten ditt eget samtykke.
- Eleanor Rooseevelt

I politikken skal du spørre en mann hvis du vil ha noe sagt, og en kvinne hvis du vil ha noe gjort.
- Margaret Thatcher

nysgjerrighet

Du blir voksen den dagen du ler din første gode latter av deg selv.
- Ethel Barrymore

Du som synes at dagene går og livet flyr: Ta deg sammen og gjør noe unyttig!
- Ingrid Sjöstrand

Har dere noen sitater å dele?

Siv
xxx

34 kommentarer:

  1. hahah de va ganske bra! :D

    SvarSlett
  2. De va jo faktisk bra ;D

    SvarSlett
  3. Haha, så mange gode sitater! Dette likte jeg :D

    SvarSlett
  4. I love Eleanor <3

    Sv: I know right :D

    SvarSlett
  5. Jeg likte alle sammen! :)

    SvarSlett
  6. Rooseevelts' lignet veldig på Gandhis "Nobody can hurt me without my permission," men den var likevel veldig bra ^^

    SvarSlett
  7. Hei! Takk for kommentar!! Ja den var morsom den tatoveringen :) Du har en veldig bra blogg! Velkommen igjen! :)

    SvarSlett
  8. Haha! Mange gode sitater der ja ;)

    SvarSlett
  9. har ingen sitater å dele, men jeg likte dissa! :D

    SvarSlett
  10. tja... ingen til det samme temaet da xD

    -En trofast venn er et sterkt forsvar, og den som har funnet en slik, har funnet en skatt

    -don't be the girl who needs a man, be the girl a man needs
    -Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open


    osv :D

    SvarSlett
  11. Haha, mange bra sitater der ja! Eg som er så glad i sitat og så kjem eg ikkje på nokon akkurat no. Men det er vel sånn, når du skal ta dei fram så sit dei ekstra langt inne.

    SvarSlett
  12. sitater er gøy. likte veldig godt eleanor sitt!

    SvarSlett
  13. Så mange bra sitater, jeg liker ikke Thatcher i det hele tatt (blæh), men sitatet var bra, kanskje det eneste fornuftige hun har sagt :p

    SvarSlett
  14. Har ikke noen sitater å dele akkurat nå, men disse var veldig kule! :D

    SvarSlett
  15. Bra sitat :)) Hm, eg kjem ikkje på noke i farta nei. Ha ein super fredag!!

    SvarSlett
  16. hehe,fine og morsomme sitater:)

    SV;Takk:)
    Ja, hehe:) Er jo god grunn til det da!Sitte inne og kose seg med en god bok eller drikke masse te:)

    SvarSlett
  17. Haha, digger alle sitatene :)

    // Haha, ja! Får helt noia når jeg vet at et yndlingsplagg er yndlingsplagget til mange andre :p

    SvarSlett
  18. Sv: We should demand harder sentences.

    SvarSlett
  19. Haha, gode sitater! Jeg elsker virkelig sitater:)

    SvarSlett
  20. Nei, sånt er jeg veldig dårlig på :p

    SvarSlett
  21. Ahh, den nr. 2 var jo ganske så sann!

    SvarSlett
  22. Fantastisk herlige ord :D

    SvarSlett
  23. Wow! Digger litt den boka jeg og :D

    SvarSlett
  24. Åh aldri hørt om den boken, men genialt!

    SvarSlett
  25. Hahaha!
    Den siste der er jo noe jeg faktisk GJØR! Jeg gjør ingenting nyttig, men allikevel så flyr årene forbi som skyer. Hmf.

    Jeg liker virkelig disse sitatene altså! :D

    SvarSlett