05.11.2011

Back on track

Jeg er offisielt tilbake fra den andre siden. Skolekameratene mine merka nok forskjell, familien merker forskjell, og jeg merker forskjell. Selv om jeg ikke har vært supersyk de siste dagene, må jeg si det er godt å føle at jeg er helt og fullt tilbake!! Jeg elsker livet, dere.

energy

Det har seg nemlig sånn at energien endelig er tilbake på topp. De siste to ukene har jeg ikke bevegd på meg, og av det blir det ikke overskuddsenergi. Så i går dro jeg med meg nabo Ann-Kristin, også tok vi en times "styrketrening for dummies". Jeg kjenner det i dag, men ikke mer enn det må være, altså er det behagelig-vondt. Siden jeg først er i slaget, og jeg ikke har trent på superlenge, kan jeg vel like greit prøve å ta igjen alle de tapte timene med trening. Så i morges ble Martine med meg på en joggetur bortover veien. Klokka halv elleve var vi ferdigsvettet, og i morgen har jeg planer om å trene på nytt. Det føles så utrolig godt å spise godterier med god samvittighet!! Men jeg er ikke bare tilbake på treningsfronten. For i går var jeg også på besøk hos Martine, og i dag skal jeg til Lotte for å se film sammen med henne og Caroline. Altså er jeg tilbake på det sosiale plan også! Friskhet, I love you

Hva gjør dere denne nyyydelige helga?

Siv

xxx

/Bildet er linket

26 kommentarer:

  1. Er hjemme på Bø, ha ei fin helg!
    SV: Nei, er en kayak ;-)

    SvarSlett
  2. Helgen skal hekles bort, dvs.: jeg har fått hekledilla ;)
    Det vanskeligste med å trene er egentlig å reise seg opp av sofaen, i det man først er i gang med treningen er det jo bare gøy!

    SV; Ja, gult er kult, det er min nye favorittfarge, man trenger litt gult i hverdagen. Ha en fin helg!

    SvarSlett
  3. Så bra at du føle dæ bedre :D men åååhhh... ville komme :(

    SvarSlett
  4. Så bra at du endelig er frisk da! Herlig å få trent å gjøre akkurat som man vil!:) Helgen blir dessverre brukt på vakt... Så ingenting interessant kan du si:P

    SvarSlett
  5. fam middag!
    så bra du enderlig er frisk! :D

    SvarSlett
  6. Så bra du føler deg bedre :)
    <3

    SvarSlett
  7. Bra at du føler deg bedre:) Denne helgen bruker jeg til skolearbeid og til å slappe av og være med venner:)

    SvarSlett
  8. Godt å høre at formen er god :) Jeg har gjort en del skolearbeid i helgen, men i dag skal jeg bare sløve :) God søndag :)

    SvarSlett
  9. Så bra du føler deg bedre! :)

    SvarSlett
  10. Bra du føler deg bedre! Denne helgen skal jeg egentlig bare være med venner og slappe av :-)

    SvarSlett
  11. Så bra at du er tilbake, å være syk/småsyk/veldig syk er kjipt! Håper du har hatt en fin helg :)

    SvarSlett
  12. Høres flott ut, friskhet skal man nyte godt på, og utnytte så godt man kan :) Noe det høres ut som du gjør :)

    Sv/ Det er mye å fortelle etter to måneder hehe, da blir det langt vettu! :o Takk for det :D

    SvarSlett
  13. så brææ at du er fresk igjen :D ikke noe som er bedre enn det! jeg har mer eller mindre sovet bort hele helgen. jobber 10 timer hver dag, hele uken, så, trengte det litt!

    SvarSlett
  14. Så bra at du har blitt frisk igjen :-) Veldig fin blogg du har!

    SvarSlett
  15. //vinner av ukas blogg er nå trukket!
    ha en super dag! :D

    SvarSlett
  16. SV: Snø = Julestemning ja. Ingen tvil om det! Jeg vil ha snø nå!

    SvarSlett
  17. Så bra da! :D

    Jeg har og fortsatt koser meg med gode venner :) :)

    SvarSlett
  18. Huff, så tungt å være syk så lenge!! Veldig godt at du er bedre nå :) Så flink du er som jogger og trener!!! Ingenting er mer deilig enn følelsen å ha trent og svettet! :-D

    SvarSlett
  19. bra du e fresk :D
    æ har hadd ei sløvehelg :p

    SvarSlett
  20. Så bra du er på bedringens vei! SNart er energien på topp vet du! :D

    SvarSlett
  21. Så bra at du er blitt frisk :D
    Å så flenk du e som træna ;-)

    SvarSlett
  22. Sprek du er :) Det er så godt når man endelig begynner føle seg frisk igjen. Jeg hangla i to uker før jeg endelig begynte å bli bra og hosten forsvant. Man blir ganske sliten av å holde på så lenge.

    SvarSlett
  23. Så bra du endelig er frisk igjen da! Absolutt ikke kjekt å være syk. :/

    SvarSlett
  24. Så bra at formen er tilbake! :D

    Nei, det å ikke gjøre noenting blir det virkelig ikke mye energi av i lengden.
    Sofaen er god å ha, men ikke hele tiden ;D

    SvarSlett