06.11.2011

Hoho, den var go'!

For to år siden ble jeg introdusert til Stacy's Mom-videoen til de som nå kaller seg BeerFish Motion Pictures. Jeg så filmen om igjen og om igjen; Jeg syntes den var rå. De har gitt ut små filmsnutter i ny og ned siden, men nå har de endelig publisert en ny musikkvideo, og den er minst like morsom som den forrige. Dere får dere en god latter om dere følger med i filmen, og kanskje får dere også en liten kjendisforelskelse på disse søte guttene ;)



Se også den gamle videoen deres:


Siv

xxx

21 kommentarer:

  1. Cute! Savner å være fjortis å like Hanson ;) Hehe

    SvarSlett
  2. Latter var noe overdrevet.. humring er kanskje mer passende.. ;)

    Må si jeg liker denne bedre da; http://www.youtube.com/watch?v=dZLfasMPOU4&ob=av3e

    :)

    SvarSlett
  3. hehe, likte best den første. Den andre var litt sleskete :p hahah

    SvarSlett
  4. hahah x ) de va søøt! : o

    SvarSlett
  5. Disse har jeg aldri sett! Utrolig morsomme :)

    // Hehe, ja! Mine er ganske så kranglevorne ihvertfall… Ganske enig der egentlig, for jeg er jo oppvokst med et kosthold der det er vanlig å holde seg unna fett – man forbinder det jo med å legge på seg! Men så har det seg sånn at jeg gikk på lavkarbo for to år siden og jeg gikk ned ti kg :) I tillegg ble jeg enda mer uthvilt om morgenen (sliter med mareritt og urolig søvn) og var aldri småsulten ;)
    Tusen takk for det! Har fulgt deg ganske lenge nå faktisk, er bare litt slapp til å kommentere ;)

    SvarSlett
  6. Moro :D

    SV: Veldig enig, Siv :) Hun virker helt herlig :D

    SvarSlett
  7. De e virkeli flinke til å overdrive, og de gjør de ekstra komisk xD
    De har førandra sæ vældi sia 2009 :P

    SvarSlett
  8. Svarer deg her jeg! :) Tennene er kjøpt på Rubens skattekammer i Bergen, en slags leketøysbutikk med masse kostymer å sånn:) Og de så bra ut, men fikk de aldri til å sitte som de skulle, så anbefler de igrunn ikke.. Det var sånn stoff som skulle tørke, og det har ikke tørka enda liksom :p

    SvarSlett
  9. sv; nei, da er da ikkje!
    Ja, jenny er ein av elle er favoritten min! Ho lager songane så til sine egne, elsker da :D
    og ja, vegard er kjempe flink han og :D

    SvarSlett
  10. hahaha :D

    / takk takk du, det va veldig kjekt å lista opp ting eg ønske meg :)

    SvarSlett
  11. Hugsar stacys mom veldigveldig godt! Hoho, men dei har skifta navn eller? Fordi eg hugsar ikkje BeerFish motion pictures, og det burde vere eit hugsbart namn, haha!

    SvarSlett
  12. Hehe, stilig.
    - Angående den foundationen så angrer jeg på at jeg prøvde noe nytt.. Veldig bortkastede penger, den var ufattelig dårlig :-(

    SvarSlett
  13. Haha, søte de var da:)

    SvarSlett
  14. De har æ aldri sett før :o.. han eine va litt kjekk :))

    SvarSlett
  15. oh lord, jeg innså nettopp jeg kjenner en av disse gutta :P!!! DØDSFESTLIG :)

    SvarSlett
  16. Ah, forelsket meg i den første jeg! Men det har vel kanskje mer med meg og min forkjærlighet for gutter i dress (spesielt grå.. åååh! ELSK! ♥).

    De var gode da (og ganske søte!), det skal de ha! Ikke alle som klarer å lage slike videoer! :D

    SvarSlett