14.11.2011

I går var det grønt...

... i dag ser det sånn ut:

snow

Siv
xxx

38 kommentarer:

  1. Oioioi! Nå er det nok ikke lenge til snøen kommer til østlandet også... Huff og huff. Snø er gøy, men ikke alt for lenge xD

    SvarSlett
  2. Brrrr... Begynte å fryse her ;)

    SvarSlett
  3. oi, tidlig den kom da :o

    SvarSlett
  4. Hehe. :) Ja, nå er vinteren rett rundt hjørnet. Både gleder og gruer meg. Liker ikke at det er så kaldt, og det er noe dritt at det blir så glatt på veiene, men ellers er vinteren superkos! :)

    Sv; Det hadde vært veldig kjedelig om hun hadde gitt dem bort, men så uheldig var jeg ikke. Så er superfornøyd med at jeg fikk de. :)

    Ja, livet er virkelig flott. Elsker det! :) Tusen takk for det! Er veldig fornøyd med den nye headeren:)

    SvarSlett
  5. Huff, iskaldt her for tiden. Kommer nok snø her også etter hvert :/

    SvarSlett
  6. Det så kaldt ut:) Idag har det vært tåkevær og glatte veier:S

    Sv;Synes jeg også:) Anbefaler å sjekke ut cden hennes!

    SvarSlett
  7. TIDLIG!? Her forventet vi full vinter i midten av Oktober, men den kom ikke før i natt, en mnd forsinka :P

    SvarSlett
  8. Åguud, nei! Hadde håpet på at snøen ikke ville komme før ut i desember. Gjenstår bare å se om snøen kommer i Trondheim ;)

    Fine julekort du har laget forresten! Tror jeg må ty til hjemmelagde i år, kan ikke naske på mammas julekort lengre ;)

    SvarSlett
  9. Her i Romsdal er det bare veldig kaldt foreløpig, og slik håper jeg egentlig det holder seg en stund ut i desember ;) Temperaturene er ikke helt stabile, så enkelte kvelder jeg er ute for å jogge føles det som høst, mens andre ganger stivner nesten neseborene av frost...

    Sv.: Tusen takk for enda en kjempefin kommentar, Siv; du er så utrolig god!! Er heldig som får kjenne deg.

    SvarSlett
  10. Den snøen kan ikke komme til Bodø!! Jeg har ikke byttet til vinterdekk enda!

    SvarSlett
  11. snøen er ikkje her endo! :)

    sv; hihi, såg du hadde lest da :D

    SvarSlett
  12. sv: i vårt tilfelle så er det i forbindelse med Obosmedlemskap. Den som har vært med i Obos lengst, kan gå inn å ta det høyeste budet. Så da håper vi at det ikke er noen som sitter å venter på å ta den i fra oss :-)

    ånei, har det kommet snø?? Håper snøen holder seg unna Oslo en stund til altså :-p hehe

    SvarSlett
  13. Foreløpig ingen snø her men kommer vel :)

    SvarSlett
  14. åh, eg glede meg te det snør her og! fine snøen!

    / tusen tusen takk!

    SvarSlett
  15. jeg vil også ha snøøø! gleder meg, og jeg vet at den ikke er langt unna :D

    SvarSlett
  16. Oi. Jeg er ikke klar for sånn vær som det der :(

    SvarSlett
  17. Jeg er klar for snø! Og takk for koselige kommentarer hos meg. Du er god!

    SvarSlett
  18. Du har fått snø alt, ja! Kos deg med den!

    SvarSlett
  19. Oi, merker jeg ikke er klar for noe sånt :p

    SvarSlett
  20. Oj, glad det IKKE er slik her!! ;o

    SvarSlett
  21. Jeg vil ikke at det skal bli kaldt! :(

    Sv: Akkurat! Og det er en veldig fin vane åa, det å bruke opp alt som kan brukes, istedet for å bare kaste det ut :)

    SvarSlett
  22. Deeeili å se snøen ! :D

    SvarSlett
  23. Oi, heheh! Gelder meg til snøen kommer :D

    SvarSlett
  24. æ ville ikke ha sny enda! ):

    SvarSlett
  25. Kanskje på tide! I fjor hadde vi hatt snø i nesten en måned på denne tida :)

    SvarSlett
  26. Neeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiii. Altfor tidlig.. :-(((((
    liker ikke!

    SvarSlett
  27. møkkasnø :( vil ikke ha snøøøø.

    SvarSlett
  28. Kulden setter virkelig inn nå ja. Vi venter sikkert snø i Bergen snart og vil jeg tro, eller Os der jeg bor.

    SvarSlett
  29. Shit altså! Her i Trondheim er det også litt ulikt på områder da. Stedene lengst oppe har lissom vinter i et halvt år virker det som. Men dette var jo litt vel tidlig da! Eller?

    SvarSlett
  30. Jeg vil at det skal komme snø her og!! Vil gå på ski :)

    SvarSlett
  31. Isj! isj isj isj! Det er alt jeg kan si!!
    Selv om det var VAKKERT i Drammen i dag. Hele åsen var dekket av et tykt frostlag. Helt fantastisk nydelig!

    SvarSlett
  32. Eeeeee, SNØØØØØ! :D
    Vi fikk snø her i Trøndelagen og, på søndagsmorgenen! Men så regnet det som fy, og innen mandagen var ferdig så var det borte :(
    De siste dagene har det vært mildere enn det var i juli - det er jo ikke logisk.. :(
    Nå som desember har kommet, er det jaggu på tide at snøen kommer og! Hvis ikke blir det ikke ordentlig julestemning altså!

    SvarSlett