18.11.2011

Langhelg

Det var fortjent. Virkelig. Jeg synes vi har jobba hardt de siste ukene, og en ekstra dag fri er virkelig deilig! Uka ble kortere, vi får tid tid til å gjøre noen av de store oppgavene før alle tentamene, og også til å slappe av og ta det litt med ro. I tillegg skal jeg gjøre noe superdupergøy!

11th september/2008 - Temptation...

Souvenir Foto School Week 4

I går prøvde jeg å mekke sammen noen svar på ei matteinnlevering. Lett skal det ikke være, så i dag tok jeg meg en pause. Og i den pausen fant jeg ut at jeg skulle se I'm a Celebrity: get me out of here! @DougieMcFly er jo med, så de fire episodene så langt lå på vent til en dag jeg hadde tid. Og gøy var det, selv om Dougie ikke var midtpunktet i de to første episodene. Syke så mye ekkelt de må gjøre, og de virker rimelig grei, alle kjendisene på programmet. Men høydepunktet for i dag er kinoen jeg skal på i kveld. Twilight-sagaen er bra, selv om vi blir lei av alt styret media lager, og jeg gleder meg til å se Breaking Dawn med mine gode venner Lotte og Lisbet og resten av gjengen. Shallabais, I've left the building!

Siv
xxx

/Bildene er linket

25 kommentarer:

  1. Det siste bilde var sykt fint!!

    SvarSlett
  2. what she said^+ twilight er min guilty pleasure. hihih.

    SvarSlett
  3. Kos deg masse! :D Skulle ønske jeg hadde mer fri, har tatt på meg alt for mye jobb denne uka, og i tillegg har jeg eksamen på torsdag, men tror det ordner seg jeg :)

    SvarSlett
  4. kos deg så mye på kino :D
    åååh, jeg digger at dougie er i i'm a celebrity, men så mye ekkelt de gjør ;o

    SvarSlett
  5. ja d va kjæmpe deili me langhelg :D du må kos dæ masse :D

    SvarSlett
  6. Godt med langhelg! Det fortjener dere flinke elever! ;)

    SvarSlett
  7. oj, wow, for ein fin kommentar, tusen tusen takk!

    SvarSlett
  8. noen som har det! jeg har alltid korthelg, jeg. om jeg er så heldig at jeg får helg, vel og merke :( kan jeg være med deg på sjiiiiiinoooooooo? :D

    SvarSlett
  9. Kjempefine bilder du har tatt, spesielt den med fuglen! Hvor i Nordland er du fra? :)

    // Twitter, veitdu. The place to be!

    SvarSlett
  10. sv: tusen takk!
    likte det nederste bildet :)

    SvarSlett
  11. Jeg skal se Breaking Dawn på søndag sammen med ei venninne håper på at fjortisene har roet seg litt ned til da he he. På alle twilight filmene jeg har sett har det sittet en eller annen fjortis bak meg i salen å skreket hver gang Taylor Lautner vises på skjermen. Ikke den første vel og merke, for da var det ikke så mange som visste hva Twilight var for noe:)

    SvarSlett
  12. Deilig med langhelg!:) du får kose deg :)

    SV;Takker:) det skal jeg gjøre vettu! ha en fin helg !

    SvarSlett
  13. Kos deg! Skal se filmen på mandag, så prøver å justere ned forhåpningene mine - tåler ikke å bli skuffet ;s

    // Det er ingenting å takke for :) Ville bare fortelle hva jeg og mange andre på bioingeniørstudiet har tenkt (tror det er hele sju stk som skal slutte til jul – og fem stk har allerede sluttet etter hva jeg har hørt).
    Realfag er jo veldig lurt, men du må huske at du velger for deg selv: liker du ikke matte og naturfag så er du jo ikke tvunget til å ta realfag bare fordi de fleste sier at det er mest gunstig for senere studier f. eks. :)
    Haha, jeg vet! Det var ei jente som ville ha tips til studieretninger etter vgs (og hun opplyste om at hun hatet realfag, da spesielt matte, og fikk omtrent bare svar om at hun måtte bli lege eller ingeniør :p

    SvarSlett
  14. Nokon gonger kan det vere herleg med ein ekstra fridag :)

    SvarSlett
  15. sv; jææ. pappa er håndball- og fotballdommer ;p var håndballdommer jeg også i type 5 år, men ble lei B)

    SvarSlett
  16. åh nydelige bilder!! skjønner ikke hvordan man får de der hjertegreiene??

    SvarSlett
  17. Jeg vil også på kino å se Breaking Dawn :(
    Men sitter her uten penger, og uten folk som vil dra med meg kjiiiipt!

    SV: Ja, hehe jeg har vist glemt det bort :P Sorry!

    SvarSlett
  18. Jeg vil også på kino!!

    SvarSlett
  19. Hadde aldri orket så sett 4 episoder på rad:p liker egneltig ikke å se på tv eller jaa.. xD
    to som føler de har gjort en god jobb i det siste <3

    SvarSlett
  20. Moro med langhelg da. :) Heldig du som skal se Breaking Dawn da. Den kunne jaggu meg jeg også tenkt meg å sett, men blir vel ikke til at jeg får sett den på en stund enda. ;)

    SvarSlett
  21. jeg gleder meg til del 2 av breaking dawn! :D

    SvarSlett
  22. Ahh, jeg ELSKET den første delen av Breaking Dawn! Nå må jeg virkelig lese ferdig boka, for nå er jeg så nysgjerrig på hva som skjer videre.

    Når det kommer til I'm A Celebrity, så har jeg faktisk ikke sett på det enda! Ikke har jeg sett Harry danse på Strictly heller.. Føles som om jeg har sviktet favorittbandet mitt :(

    SvarSlett