03.11.2011

Åh, nytt!

Dere, de fleste har sikkert merka at jeg ikke følger med i hverken musikk- eller filmverdenen. Men det er mest fordi jeg ikke liker å "henge meg på bølga" og bare like det som alle andre hører på. McFly har nå en Battle of the Bands for å stemme fram hvem som skal åpne tournéen deres i vår. De trenger 26 forskjellige band, og McFly velger blandt de som havner på topp 50 i avstemninga, som varer ut 2011.

Jeg sjekka noen av bandene på de første sidene, og jeg må si det er kjempemye bra!! Catchy låter, en del søte gutter, gode sangstemmer, flott guitaring; Og det er vel det viktigste? Når jeg tenker meg om, har jeg hørt navnene på noen av bandene før, da noen har varmet opp for McFly før, mens andre har spilt med ulike band i Storbritannia. The Struts er jeg jo allerede fan av (stem på dem her om dere vil). Det kan bli hardt å være superfan av alt for mange band, men her er det band som jeg kan respektere og støtte en gang i framtida! Dette er så forskjellig fra masseproduksjonen!













Hva slags musikk foretrekker dere?

Siv
xxx

The Hush, Stakeout, Taking Hayley, LOST?, In Hindsight og Forever August

23 kommentarer:

  1. Tonje Haraldsvik liker dette!

    SvarSlett
  2. ^ Marthe Hansen liker også dette!

    æ høre på masse førskjellig, men æ elske sangan tell han Justin Bieber :D

    SvarSlett
  3. Jeg hører på det meste bortsett fra klassisk musikk;)

    SvarSlett
  4. hører på mye forskjellig, men er mest veldig glad i rock, pop, og indie rock :)
    jeg var innom siden i går, og det er jo faktisk mange brae :D

    sv; I KNOW! :O det er faktisk en sang som liksom vart aldri "publisert" av tom, så han liksom "ga den" eller skrev den til guttene :')

    SvarSlett
  5. Hører på mye rart egentlig:) Alt fra pop til rock,og rnb & hiphop.

    SV;Tusen takk Siv:) Er ikke mye html koding og sånt jeg har gjort,det er jo forhåndslagret. Men jeg har fikset header og puttet ting i sidemenyen:) Headeren er litt lengere,men tynnere. Men trenger ikke store greiene:)

    SvarSlett
  6. Hehe, spør meg om hva som er populært nå, og jeg svarer antagelig Rhianna, eller adele, eller noe sånt.. Det er mye musikk og film jeg ikke aner finnes, men det er ingenting å bekymre seg for.. Den musikken jeg kan like, vil dukke opp ;)

    SvarSlett
  7. Jeg liker egentlig det meste jeg :) Men Carola er jo forbildet <3 Så hører jeg mye på listepop, annen svensk musikk, litt rock osv.

    SvarSlett
  8. Så gøy!!! :) Kjempe fint :)

    SvarSlett
  9. Jeg liker alt jeg. Men ikke så mye skriking og slik da, men ellers er liker jeg alt. Lyrics har mye å si da ;)

    SvarSlett
  10. eg likar det meste, så lenge det ikkje er trance eller noko i den dur

    SvarSlett
  11. Eg har også veldig ikkje-masseprodusert musikksmak, har ingen typiske sjangrar sånn eigentleg, mykje forskjellig og mykje bra! (tykkjer eg då. Mange vil seie eg har litt rar smak, medan andre rosar meg fordi eg har særeigen og god musikksmak)

    SvarSlett
  12. SV: Ja den er helt nydelig <3 Jeg elsker den!

    SvarSlett
  13. Jeei masse nye sanger å høre på! Like it:) Pleier for det meste å høre på rock:)

    SvarSlett
  14. Sv: jeg byttet adr men hadde ikke "claimet" bloggen min, så slettet jeg den andre adressen (uten å vite det) så da ble det ganske vanskelig å flytte folk over:P For noe dritt, men skal ikke skje igjen:) Veldig koselig at du følger ihvertfall:)

    SvarSlett
  15. hører mest på r&b :) eller kjærlighetssanger :D

    SvarSlett
  16. Liker dette :-D
    jeg liker og veldig annerledes musikk.
    mye rock <3

    SvarSlett
  17. tusen tusen takk du, glede meg veldig te å begynna med det :)

    SvarSlett
  18. Jeg liker egentlig alt av musikk bortsett fra klassisk og hard rock;)

    SvarSlett
  19. Hm, tror ikke vi har lik musikksmak xD men, utav disse, så synes jeg kanskje den øverste var finest (?) :)

    SvarSlett
  20. Iiih, sånn fin musikk til å blir glad av!

    Og eg vart glad i Forever August, trur eg.

    SvarSlett
  21. Liker!! Fine gutta og stæmma :P
    Æ like det mæste av musikk, så længe de e litt catchy :D

    SvarSlett
  22. Ah, jeg krysser fingra for at Room Service-gutta klarer å naile den ene plassen! Har vært stor fan siden starten!

    Syns det var en kjempekul ting det de gjorde, med BOTB. En super sjanse for ukjente band til å prestere å vise hva de virkelig kan!
    Go McFly! :D

    SvarSlett