29.11.2011

Læraren - det dyret!

Læraren er eit interessant dyr. Ja, og eg snakkar om skikkelige glefsande dyr som vi ikkje har her oppe i nord. Tropiske dyr, akkurat som dei vi kan sjå i zoologisk hage. Men eg tenkjer ikkje på dei søte dyra som løveungar, fargerike papegøyar eller bittesmå froskar. Det dyret som læraren liknar mest på, er den grå og skrøpelege hyenen. Den listar seg stille inn på offeret sitt, og når den er nær nok, slår den til på det svakaste punktet. I læraren sitt tilfelle er dette elevane. Elevar er berre eit stort, svakt punkt.









Elevane er på skolen for å lære. Men hyenar har ikkje interesse av å lære bort noko. Dei er vondsinna dyr og er der berre for å flire av alt som ikkje er som det skal vere. Og i ein skole finnes mykje som ikkje er som det skal vere. Der finnes det ungdommar som er vakne, stille og følgjer med og som aldri sitt på fjesboka. Både hyenen og læraren godtar seg over feil hjå den andre parten. Dei har ein vond latter og blir ufatteleg sjalu om nokon andre får til noko som dei sjølv ikkje får til. Det er derfor du ofte kan høyre latter frå lærarrommet; Dei har endeleg nokon å dele sine tankar med. Tankar om kor dumme elevane er.















I ein hyeneflokk er hoene dei dominante. Dette er akkurat det same som blir standardisert i skolen. Mennene har ikkje noko dei skulle ha sagt, og kvinnene har tatt heilt over. Før i tida var det mennene som lærte bort, og da lærte ungdom utan å vere rebelske på nokon måte. Men etter revolusjonen og kvinnene sine naturlige gen kom ut i lyset, har elevar verda over blitt dummare enn nokon gong. De har sikkert sett dei teikneseriane om elevar som ser smart ut, men som ikkje er så smarte likevel; Akkurat slik er det i verkelegheita også.

Hyena

Ein annan ting som støttar teorien min om at læraren er som hyenen, er at dei tar vare på alt dei kjem over. Dei er gjerrige og klarer ikkje å leggje det vekk om dei først har fått hendene sine på det. Legg elevane igjen noko av verdi, kan dei ikkje forvente å sjå det igjen dagen etterpå. Eg har sett dette fleire gonger, og om de tenkjer dykk om, veit de kva eg snakkar om. Har de sett ein lærar utan den berømte permen i hendene sine? Nei, for i permen har læraren alle verdipapira dei har kome over på skolen sitt område.

623_Hyena_nog_dichterbij

Læraren gir prøvar som overraskingar og får med seg alt det gale som elevane gjer. Hyenane listar seg inn på desse krøplingane for å audmjuke dei så mykje som mogeleg. Men eigentleg passar dei betre inn på savannane der dei kjem i frå. Då hadde vi ikkje trengt å irritere oss over alt slitet dei gjev oss, også kunne dei leika med dei andre hyenane i staden for å pine elevane noko meir.

Siv

xxx

Det er godt å se toppkarakterer igjen, så i feiring fikk dere derfor lese kåseriet mitt fra norsktimene. Og fordi
Johanne er så snill og god, syntes jeg hun fortjente en link. Hun framstiller nynorsken på en romantisk og kjempefin måte på bloggen sin!!

/Bildene er også linket!

42 kommentarer:

  1. Tonje Adolfsen29/11/11 12:00 p.m.

    Synes det er så gøy å lese på bloggen din, for du skriver så utrolig bra ! Digger å lese innleggene dine!

    SvarSlett
  2. Det sit ei stolt jente i Sogn når ein les dette :D Du skriv so bra, fortener toppkarakter verkeleg verkeleg. Håpar du feira skikkeleg, det fortener du!
    <3 kjærleik til nynorsk og fineSiv og velformulerte ord frå hjartet! (og morsomme ord i kåseri sjølvsagt, hihi)

    SvarSlett
  3. Haha, kjempebra skrevet! :-)

    SvarSlett
  4. sv: å tusen takk :-D det var koselig og moro å høre! må si tusen takk igjen!

    Jeg liker ikke hyener... den de er... har jeg ikke gjort siden jeg så dem i Løvenes Konge, he-he

    SvarSlett
  5. Så flink du er:) Jeg liker egentlig ikke hyener he he men de i Løvens Konge er morsomme da:)

    SvarSlett
  6. Flink!!! Syns hyene e ganske interesante(?) dyr :)

    SvarSlett
  7. Har dere nynorsk som hovedmål eller var det i en nynorsk time eller noe? :)
    Flink du er :)

    SvarSlett
  8. Hihihi, så braaaa! : D

    SvarSlett
  9. Hehe så morsom skilding:)

    SvarSlett
  10. Det der var jo bare helt genialt skrevet!

    SvarSlett
  11. haha, jeg døde. spesielt av bildene, bare såå for meg de teite hyenene i løvenes konge. de har jeg lyst til å slå, tro det eller ei. de er så mongo :(

    SvarSlett
  12. Haha, morsomt innlegg! Du er så flink til å skrive :-D

    SvarSlett
  13. åh, eg elske hyenene i lion king <3

    / takktakk, eg blei forelska i den gifen ja ;) sko ønska det va eg som hadde laga den!

    SvarSlett
  14. Så bra skrevet! Skjønner ikke hvor du får det fra :) Misunner deg kreativiteten :)

    SvarSlett
  15. Du er jo DRITflink på skolen, jo! :)

    SvarSlett
  16. Wow, flink til å blogge sa du? å ja :D

    SV; det er bra :D Ja, det gjør det ;)

    SvarSlett
  17. Så bra skrevet! Morsomt! :)

    SvarSlett
  18. Morsomt skrevet! flink du er :)

    SvarSlett
  19. utroleg bra kåseri, eg trakk på smilebandet opptil fleire gongar. Likte samanlinkinga og ironien var treffande. Applaus til deg

    SvarSlett
  20. Haha, uff da, får ikke håpe det var så mye personlige erfaringer i det der. Morsomt var det jo hvertfall.

    SV: jaaa, gleder meg masse til torsdag for da kan jeg ENDELIG begynne å åpne sjokoladekalendernE (ja, i flertall) jeg har hatt i hylla de siste ukene.

    SvarSlett
  21. hahah, liker hvordan lærerne blir sammenlignet med hyener! for det er jo nokså sant :D

    SvarSlett
  22. hehe,en morsom tekst/kåseri:)
    SV;Takk siv:)
    // koselig å høre.:) Enkelte spm som krever litt leting oppi topplokket:)

    SvarSlett
  23. Hehe, ikke gærnt med toppkarakterer ;D

    SV: Jaa, men jeg leste ikke noe særlig på vgs :P Jeg leverte innleveringer, gjorde framføringer og alt sånt at jeg fikk greie karakterer, fikk faktisk 6 både i spansk muntlig og skriftlig uten noe særlig lesing... :P og nå har jeg plutselig MANGE tusen sider som jeg må sitte å fordøye, haha! er skikkelig uvant :P må plutselig kunne alt om VELDIG mange ting...og veldig detaljert

    SvarSlett
  24. SV: Ja jeg vet ;) Elsker advent :D

    SvarSlett
  25. Minner meg om en gammel lærer jeg hadde før, ^_^

    SvarSlett
  26. Så morsom tekst. Du er flink! Og takk for kommentar, egentlig takk for alle fine kommentarer du legger igjen søta <3

    SvarSlett
  27. herlig skrevet, elsker hyener! hehe

    SvarSlett
  28. Benedicte: Dette var ei sidemålsinnlevering :)

    SvarSlett
  29. Hehe, må si at som lærer føler jeg meg en smule truffet, veldig morsomt! Føler jeg må bake en kake eller kjøpe noe sjokolade til elevene mine i morgen...

    SvarSlett
  30. Hehe, så morsomt! :D
    Skjønner veldig godt at den fikk topp-karakter! :D

    SvarSlett
  31. Jeg trodde først dette var noe du hadde hentet fra Are Kalvø! Håper du har lest noe av han. Tror nesten jeg må ta meg tid til det snart, har skriver så bra, og det gjør du og :) Likte illustrasjonene. Haha. Morsomt!

    SvarSlett
  32. helt utrulig korr flenk du e, siv!

    SvarSlett
  33. De hyenene fra Løvenes konge, den som aldri snakker, han der som ser helt hemma ut. Jeg ler meg alltid ihjel av han der!!

    Så kan du i det minste prise deg med topp karakterer fra disse hyenene. Jeg skal love deg at jeg har IKKE topp karakterer..
    Så finnes det gode damelærere og forferdelige mannelærere også da. Greia er at på lærerskolen så lærer de framtidige lærerne teorien, men ikke åssen man lærer. Det er det bare noen som kan, dessverre. Hadde de bare hatt en muntlig eksamen som oss, hvor et lite panel satt og bedømte på din måte å lære bort på var god nok, da hadde det blitt noe annet! Fuck ass.

    SvarSlett