24.03.2010

Frisk som en... fisk?

Hvorfor sier vi det egentlig?
Frisk som en fisk.
Er fiskene aldri syke, de?















Denne fisken ser faktisk litt syk ut...




Bestemoren min som hadde kreft ble operert i helga.
Jeg har fått beskjed om at hun har det bra, men at hun må være på sykehuset i en uke til.
Hun hadde kreft i tykktarmen, så de har fjernet en del av den, også må hun bruke pose noen uker.
Min kjære far dro bortover til Skottland for litt over en uke siden. Han skal drive B&B'et (bed&brekfast) hennes til etter påske.

Jeg har vært bekymret helt siden i januar, så det var en lettelse å høre at hun overlevde operasjonen!

Hva mener du om "frisk som en fisk"?

p.s. takk til Ida-Cecilie som hver dag gir meg noe å le av!
Og takk til alt/alle som irriterer henne, som gir henne noe å skrive om ;)

Siv
xxx

5 kommentarer:

  1. Det er bra å høre :DDD

    SvarSlett
  2. skjønne heller ikke hvorfor dem sier "frisk som en fisk" :L haha

    kreft e kjipt :s håpe det går bra med bestemora de nu da :)

    SvarSlett
  3. oldemora mi hadde også kreft i tykktarmen ;/

    SvarSlett
  4. Oida, så leit! Men det var fint det gikk bra med henne! :)

    Frisk som en fisk er et rart uttrykk. Blir sikkert bare brukt fordi det rimer. :P

    Sv: Tusen takk! :)

    SvarSlett
  5. Ååå, haha så koselig at du reklamerer litt for meg ;) Nå ble jeg rørt som en bolle med krem!

    SvarSlett