09.03.2010

Føtter

Føtter...
Sokker og sko skal vi ha på beina.
Høye hæler, flate fæler. Tjukke hæler, tynne hæler: skoene har forskjellige former og farger.
Er det for å skule føttene, at vi bruker så mange forskjellige sko?



















Her stemmer jeg iallefall på barfot...

Jeg vet iallefall hva jeg synes.
Jeg liker ikke føttene mine stort. Føtter er klumpete. Tær som stikker ut overalt!
Kuler, bulker og tånegler som må klippes.

*her skulle jeg si noe smart som Tom (McFly) hadde sagt om føtter, men jeg husker ikke helt va han sa*
Også over til tatoveringene deres!
Bare(-foot), Big (-foot), Good ef (-fort), atheletes (-foot)
De tok dem sammen, men virker som de angrer litt på det i ettertid...
























Smarte?



Hva synes du om føtter? Appealing?
Barføtt vs. noe på beina?


Siv

xxx

7 kommentarer:

  1. Du er så flink til å skrive interessante innlegg om det meste; føtter har aldri vært en gedigen fascinasjon for min del, men det er spennende å lese dine ord uansett! Har lest det om tattoveringene deres før, snodige (og absolutt herlige) gutter. :)

    Du er så god!! Takk for gode ord. Tror jeg ser bort fra Troikas tankereiser nå, altså, men det er gøy å ha den til mimring. :)

    Pene gutteføtter en fin sommerdag kan være skjønt, men om vinteren ser jeg helst at vi beholder sokkene på. Ihvertfall. ;)

    SvarSlett
  2. - Jeg vet ikke, når jeg tenker på føtter, tenker jeg med en gang; gå xD

    - Barføtt tror jeg x)

    SvarSlett
  3. Svar: Følger du meg allerede? Tack så mycket <3 Mushanga er en ganske ny sang for meg også, så jeg synes ikke det er rart at du ikke hadde hørt den før. :)

    Blir sikkert mest mobilblogg i Stavanger til helga, men noen oppdateringer skal det bli, såklart. :)

    Håper du får en nydelig onsdag!
    Klem fra Karina.

    SvarSlett
  4. føtter e helt okei egentlig, både barføtter og med nåkka på de - sko, sokka osv. bryr mæ egentlig ikke så veldig masse om akkurat det :p

    SvarSlett
  5. Herlig innlegg :) Jeg liker heller ikke føtter. Verste som finnes.. :P

    SvarSlett
  6. føtter er det verste som fins!
    noe på beina er best.
    føttene er så ekle :P
    men er det sofie sin fot som er barfot på bildet ditt?

    SvarSlett