01.03.2010

OL over, good/bad?

Noen elsker OL, og snakker om det konstant, men andre derimot ikke kan fordra det.
Jeg har vært den siste typen.
Har ikke kunne fordra OL og sånt, men jeg må ærlig innrømme at jeg har gått over to the dark side!










-Jeg har sett menn med ski på beina som flyr og gjør triks i lufta.



















-Jeg har sett Marit Bjørgen ta sølv.
(og da så jeg at hun KUNNE tatt gull om hun virkelig ville ha det!)




















-Jeg har sett Petter Northug jr. ta gull.
(i reprise, though...)












-Jeg har sett curlinggutta komme til finalen.
Jeg ELSKER de buksene!
Litt ekstra oppmerksomhet til Norge er jo bra!









Jeg har også fått med meg at: NORGE har 9 GULL, 8 SØLV og 6 BRONSJER

Godt er det iallefall at det er over, for nå får jeg sett Heartbeat på lørdager, istedet for sport...
Er ikke blitt OL-frelst enda, selv om jeg elsker vårt norske curling-lag!

Men jeg har også tenkt på hvorfor noen av oss ikke er like interessert i OL som andre.
1. Vi skjønner oss ikke helt på reglene, og gir opp.
2. Vi vet vi aldri kommer til å bli flinke som deltakerne.

Hva er din mening om OL?
Om du ikke liker det, hvorfor?

Siv
xxx

9 kommentarer:

  1. OL e bæst : D
    Det e ailti arti å se Marit Bjørgen å Petter Northug å Ole Einar Bjørndalen, Emil Hegle Svendsen ahehea : D
    9 gull : o , dersken (y)

    SvarSlett
  2. - Noen ganger er artig, og noen ganger kjedelig, de tar over hele nrk1 jo : o

    SvarSlett
  3. Jeg hadde egentlig ikke noe imot OL, men når TV sto på 24 / 7 bare for at pappa skulle få med seg ALT, ble det litt for mye.
    Så liker ikke OL nei : c
    JEG VIL HA CURLIG BOKSER : D

    SvarSlett
  4. Sv: Tusen takk, hyggelig å høre;);)

    Jeg har omtrent ikke fulgt med på OL, bortsett fra curling-finalen og 5 mila... Ellers så har jeg gitt beng i hele OL, hehe..... Curling-buksene er kule, trodde først det var Moods of Norway, men den gang ei...

    ;);)

    SvarSlett
  5. SV: Helt enig, vann fra springen er tingen;);) og veldig sant som du sier - vann er det nok av, og takk og lov for det;);)

    SvarSlett
  6. Jeg savner OL, synes det er så gøy^^

    SvarSlett
  7. Jeg er av dem som virkelig elsker OL, haha. Men går ikke rundt og prater om det hele tiden da, og har ikke fått med meg absolutt alt av det som har gått på tv ogsånn. Så er nok ikke av de "verste", men syntes det er utrolig gøy og sitte å følge med foran tv'en fordetom. For meg er det ikke noe problem at jeg vet jeg ikke kommer til å bli like flinke som deltagerne, syntes det er inspirerende med folk som har jobbet så hardt for å komme så langt som det de har. Også er det jo spesielt gøy når det er noen norske som vinner, da :D Hehe ^^

    SvarSlett
  8. Jeg har ikke noe i mot det egentlig. Bortsett fra at det ikke har hvert heartbeat på 3 uker pga det! :O *hmf*
    Jeg synes det er gøy når de norske gjør det bra. Og jeg følger som regel med på det meste for jeg har ikke så mye annet valg hvis jeg vil se på tv pga pappa. haha.

    SvarSlett
  9. Joda, kan være morsomt å se på, men det blir for litt mye, så e glad det e ferdig :-)

    SvarSlett