08.03.2010

Fælt vær, sier du?

Snøen fyker og vinden uler.
Dette er værre enn det de meldte om stormen Ask for et par måneder siden!
(Den ble det ingenting av...)

Jeg ante fred og ingen fare der jeg gikk ned til bussen, som på andre mandager.
Den kom, den, og alt var som normalt.
Etter et kvarter i bussen, stoppet bussjåføren, og sa:
"vi må bli stående her en stund. Bremsen på hjulet er så varm at jeg ikke tør fortsette."
Der ble vi stående i fokken.
Tida gikk; et kvarter, en halv time. 50 minutter, folkens!
Etter 50 minutter kom en annen buss og kjørte oss til skolen.






















Vi ble 40 minutter for sene til timen, men gikk (desverre?) ikke glipp av noe!



Da jeg kom hjem idag, hadde jeg med meg ei minnepenn (980MB) , ei penn, et refleksbånd, ei blokk og en timeplan! Hele klassen fikk hvert sitt eksemplar av hver ting.
Ei klassevenninne hadde tatt kontakt med gudmoren sin, som hadde sendt det fra Unge&Rus!















Jeg har ikke vanligvis slik slurvete skrift, men jeg hørte på en sang,
(ser du hvilken?) og måtte skrive teksten ned i full fart!




Hva synes du om de nye tingene mine?
Har du kommet for sent til skolen pga bussen?


Siv
xxx

8 kommentarer:

  1. Usj ekkelt å måtte sitte såå lenge i bussen da :o Men bra det ordnet seg til slutt da! :)

    SvarSlett
  2. Niiiiice :D
    Ja, det har skjedd før, men puuh det har skjedd en gang :o

    SvarSlett
  3. Jeg blir helt oppgitt av været ute. Her pissregner det i ene øyeblikket, og noen minutter senere snør det. Det igjen betyr at det er isglatt ute. Da jeg var i sentrum idag og skulle løpe til bussen min, presterte jeg å tryne. Eller... tryne og tryne. Jeg holdt på å tryne, men fikk tak i en lyktestolpe og snurret rundt den to ganger mens jeg hylte som en skremt sau. Herregud, så flaut...

    SvarSlett
  4. kult :-) skulle gjerne ha hatt mæ ei blokk på skolen til å skrive å kødde i :p

    yeap, har nok det :))

    sv; haha, nei, æ veit enda ikke ka dagen går ut på xD men e vell egentlig ikke så nøye .. :p

    SvarSlett
  5. Vår buss kom ikke forbi en trailer som hadde motorstopp. Så jeg og alle de andre på busstoppen ble sittende i busskure å vente på bussen som aldri kom!
    Når klokken nærmet seg halv 9 kjørte det to biler forbi, som vi haiket med til skolen : )

    Tingene dine er kjempefine, er litt sjalu for at jeg går i A nå.
    Ja, jeg har kommet for sent til skolen mange ganger pga den!

    BTW; Ask var kjempestor her hvor jeg bor iallefall, Vet ikke med dere nordpå ; o

    SvarSlett
  6. sv; har heller ikke hørt nåkka på justin bieber, men denna sangen ar vært stuck sia igår:p

    Likte sangen :D den va skikkeli søt ^^

    SvarSlett
  7. oOo stilige ting, spesielt minnepennen! Man kan aldri få nok minnepenner haha. jeg tror jeg har 5 stk :P og jupp har kommet forseint til skolen pga buss/tog maaange ganger :P

    SvarSlett
  8. SV: hehe Takk Siv! ;D og det er bare hyggelig det vettu!
    Håper du poster no fler gitarspillings videoer snart :D
    xxx

    SvarSlett