23.03.2010

Makraméarmbånd

I går kom jeg hjem til pakke i posten!
Ain't I lucky?





















For noen uker siden vant jeg 100,- fra Monika.
Jeg fikk velge ut ting til den prisen fra Salgsbloggen hennes.
6 armbånd endte jeg opp med, og det ene laget hun til og med på bestilling!




















Det hørte vel bare til at det ene ble brukt idag, eller?


I tillegg til armbånd fikk jeg et lite brev!
Så hyggelig; jeg som elsker brev.
Konklusjon: godt fornøyd Siv, som godt kunne tenke seg å bestille mer om hun trenger det!

Har du bestilt fra nett noen gang?
Hvilke av armbåndene likte du best?

Siv
xxx

7 kommentarer:

  1. åh, så fine armband :)) æ likte alle æ, høhø ;p

    SvarSlett
  2. - Nei xDD
    - Alle var utrolige fine < 3

    SvarSlett
  3. De var skikkelig fine! Vet ikke hvilket jeg syns var finest da :p

    SvarSlett
  4. Kjempefine armbånd!! Elsker fargene <3

    SvarSlett
  5. Kjempefine armbånd :D likte spesielt det du har på, på bildet :)

    SvarSlett
  6. Kjempekoselig at du skrev ett innlegg etter at du hadde fått varene fra salgsbloggen min, og takk for alt det positive! Utrolig koselig :D Har linket til innlegget ditt fra salgsbloggen min nå under "fornøyde kunder", så vet du det ^^ Takk for all rosen! :D

    SvarSlett