11.03.2010

En vanlig skoledag?



















Dagens gåte: Hvem teiper føttene sine?
Svar: Gutta som skal ut i snøen og spille rugby!

For ikke å få snø inn overalt...
Er ikke så sikker på om det funket, men de klaget iallefall ikke etterpå!


To seksere.
Det er vel ikke en helt vanlig skoledag, vel?
6' på naturfagsprøven om PUBERTET, SEX og SAMLIV.
Og 6' på DIKTSAMLINGA!! (norsk)
Gjett om der var ei fornøyd jente på bussen hjem?!


"Jeg skulle ønske"

Jeg skulle ønske jeg var på konsert,
Jeg skulle ønske musikken duret fra store høytalere.
Jeg skulle ønske McFly sto på scenen,
Og så på meg!
















Slik så ei av sidene ut i diktsamlinga mi!

Er du enig i diktet?
Hva mener du om å teipe føttene for ikke å bli så våt?

Siv
xxx

2 kommentarer:

  1. - JAAAAAA, McFLYYYYYYY < 33333333
    - Hahahha, morsomt xD

    SvarSlett
  2. Veldig bra jobba ang. de to toppkarakterene! Du er kjempeflink!

    Enig i diktet? Oh, yes...

    Virket jo faktisk ganske smart - så lenge teipen var sterk nok ;)

    Svar: Så rart! Hos meg ser alt greit ut, men det var jo teit om den skulle forsvinne for andre :S

    Tusen takk <3

    SvarSlett