06.03.2010

Overnattingsparty i marka!

For en herlig tur!
Jeg må ærlig innrømme at det var verdt hver krone.

Vi grillet, gikk på ski og aket i mange timer!
En minnerik aften og natt.

Bilder og film:






Men jeg ble også sykelig irritert.
Alle vet at jeg blir irritert om jeg ikke får sove, og at jeg sover veldig lett (altså det skal lite bråk til for at jeg våkner).
Det var grunnen til at jeg tok meg en skitur i tolv-tiden, for å kunne være våken i noen timer ekstra.
Hvorfor hadde resten av gjengen lagt seg?
Det ble en del tull, ved at lyset ble slått av og på, og da vi endelig var klare til å sove, bråkte noen gutter fælt nede = surken Siv.

For at jeg skal kunne være blid og glad om dagen, trenger jeg rikelig med søvn om nettene.
Det er grunnen til at jeg legger meg tildlig!

Jeg våknet av bråk i syv-tiden (i tillegg til noen andre) og fikk ikke sove, så jeg sto heller opp.
Vi var dratt derfra tett etter ti, så det var en tidlig dag på dagen for noen.



Blir du gretten om du ikke får sove?
Er du A- eller B-menneske?
Hva synes du om overnattingsparty?

Siv
xxx


Follow Motionocean

3 kommentarer:

  1. Du er blitt utfordret!

    SvarSlett
  2. Du er blitt utfordret!

    SvarSlett
  3. Så fin liten filmsnurt! hehe den sangen er på just my luck jo! :P og jeg blir egentlig ikke gretten. Vel jeg blir det der og da, men jeg er ikke det dagen etterpå :P

    SvarSlett