26.03.2010

Innebandyturnering

Hele ungdomstrinnet var samlet i gymsalen idag, som tradisjonen tilsier!
Dagen var dedikert til innebandy spilling.

























Sånn cirka hvordan det burde se ut!


5 kamper på alle, i tillegg til finalekampene.
Vårt lag tapte èn kamp, spillte uavgjort på èn og vant to = 5 poeng (klarer du å regne ut hvordan?)
Altså havnet vi på en andreplass før finalekampen.
De fleste heiet på det motsatte laget, og der var ikke mange som hadde troen på oss.
Men der fikk vi tatt revenge, for gjett om vi vant! 2-1 faktisk.













Premie fikk vi òg...


Mot lærerne vant vi derimot ikke, men 2-1 mot voksne damer er ikke mye å syte for!
Forbedre oss fra i fjord har vi også gjort.
To av oss var på lag ifjor, og da kom vi på sisteplass, med 1 poeng totalt...

Jeg fant forresten ut i ettertid at det hele måtte ha gått hardt for seg.
Jeg har en del rifter i venstre underarm, digre vannblemmer på føttene og er støl i hele kroppen.
I'm happy! (faktisk ikke tull!)

Har/hadde dere noen sort for turnering på skolen?
Hva synes du om innebandy?

Siv
xxx

8 kommentarer:

  1. Innebandy tror jeg faktisk er den eneste ballsporten jeg liker :P Tror ikke vi har noen turneringer på skolen nei, men jeg er ikke helt sikker da : )

    SvarSlett
  2. Vi hadde volleyball turnering på vgs. Innebandy er dødsarti å spille! :-)

    SvarSlett
  3. SV: Veldig enig med deg :)

    Har du påskeferie nå eller søta?

    SvarSlett
  4. Innebandy er den eneste sporten jeg turte å virkelig slå meg løs på i gymmen på skolen. Men til gjengjeld så er jeg skummel med en sånn kølle (heter det det?) i hånda. Egentlig gjorde jeg mer skade enn nytte for meg. Men men.. med tanke på at jeg uskadeliggjorde hele det andre laget ved å gi dem digre skader i leggene, så gjorde jeg kanskje litt nytte for meg på laget mitt ;)

    SvarSlett
  5. Vi pleide å ha turneringer på skolen før (ungdomsskolen og barneskolen), men har det ikke nå lenger. Jeg pleide å syntes det var kjempegøy, også fikk man på en måte ett avbrekk fra alt det andre i skoledagen også! Gratulerer med at dere vant da, det er jo kjempebra :D Hehe ^^

    SvarSlett
  6. Gratulerer! Så moro at dere har innebandyturnering på skolen! Innebandy er så gøøy :D
    Og slike blemmer på føttene kjenner jeg til, etter tre kamper i NM i går så hadde jeg et par.. Vi har ikke turnering på skolen, men spiller jo selv så:p

    SvarSlett
  7. Grattis med seiern da! :D

    yeap, har turneringe - fotball og basket, og det e artig at skolen kan ha sånne daga da :)) ^^

    SvarSlett