25.03.2010

Lykkelig

Idag føler jeg...
Jeg tror det er lykke.
Oh joy!






















Flotte smil! Hvem er ikke lykkelig her?



Jeg føler meg ikke provosert eller irritert.
Ingen stress, negative følelser eller sure miner.
En kriblende følelse som sprer seg i kroppen, som ikke er følelsen av å være forelska.

Jeg føler meg lettet.
Ingen flere prøver, ingen flere lekser, ikke mer stress og ikke mer mas.
Joda, PÅSKEFERIEN varer bare i 1 og 1/2 uke, men det er akkurat nok til å lade opp batteriene så de kan vare helt til sommeren!
Bestemor er frisk, sola skinner, jentekveld på lørdag, avslapping og godterispising ei hel uke.
Hvem har ikke godt av litt påske?

SMILE




Du liker påskeferien du også, ikke sant?
Har du planglagt hva du skal gjøre i uka som kommer?

Siv
xxx

5 kommentarer:

  1. Elsker påske, sol og fri ;D
    goderi, slappe av, ski og kansje lese
    ;P

    SvarSlett
  2. Hahaa! Funny foto! I like the song small, but I prefer Transylvania! :)
    PS: your fish is wonderful! :)

    SvarSlett
  3. Jeg ELSKER den sangen! Åh, McFLY har en sang for alt, de. Fine fyrer.

    Så herlig at du er lykkelig, det fortjener du masse :)

    Sv: Bra observert med den "for alltid", forresten! Jeg har ikke fått sparken i den forstand at "vi vil ikke ha deg her mer, pell deg ut!", men jobben gikk tom for arbeidsoppgaver til meg, så jeg har ikke mer å gjøre. Så egentlig har jeg jo fått sparken likevel.

    SvarSlett
  4. SV: haha, ja der kan du se at bildet hjalp ;) Det må jo være den eneste grunnen til alle de leserne :P

    Og så koselig å høre at du er glad! Påske og vår gjør virkelig noe med humøret ;)

    SvarSlett
  5. Ja, like påskeferien :) satse på at det blir fint vær i påsken i år da ^^

    Ja ;) en god del i alle fall. Skal først og fremst på RMR, også skal æ være på hytta resten av uka :-)

    SvarSlett