15.03.2010

Små ting i hverdagen

Mange av de små tingene vi bruker i hverdagen blir "glemt".
Om jeg roter bort en av mine daglige små ting, får jeg tilnærmet panikk!
























Hvem vil vel lukte svette?
Sterilan med aloe vera må være den beste deodoranten; jeg har prøvd en del!






















ORDENTLIG PUTE er et MUST!
Etter at jeg kjøpte meg verdens beste pute,får jeg sove søtt om nettene!





















Uten capo hadde ikke vært mange sangene jeg kunne spilt...




















Hårstrikk. (uten metallbit på - som sliter på håret)
Jeg setter til stadighet håret opp!!


























Honning/Aloe vera lipsyl og olje-håndkrem.
Både leppene og hendene blir tørre om vinteren!


Hva slags småting bruker du hver dag?

Siv
xxx

7 kommentarer:

  1. - Melissa irene15/3/10 4:12 p.m.

    Hihi, TELEFONEN er et must for meg ! :o

    SvarSlett
  2. > singletter - har jeg ingen rene singletter så klikker jeg nesten. Bruker det hele tiden, under hettegenser, under genser, osv, såe.. ja :p
    > mobil og data
    > mascara
    > tannbørste og tannkrem
    > fuktighetskrem

    øhm, ja xD

    SvarSlett
  3. Kult :D
    - Hmmm... ikke noe spess, hehe x)

    SvarSlett
  4. iPod, mobil, hårstrikk, lypsil, lommeboken, tøfflene mine og teppet mitt.

    SvarSlett
  5. haha, hårstrikk på hånda er must for meg og =P og ikke minst puta mi.. sliter med å sove hos andre fordi putene er så dårlige =P

    SvarSlett
  6. Hadde jeg mistet pengboka, MacBooken eller sminken min hadde jeg vært ille ute. Eller deoen min, fra Biotherm - den er seriøøst best i verden <3

    SvarSlett
  7. Jeg er totalt avhengig av telefonen og dataen min. Og lipsylen min fra Body Shop :p

    SvarSlett