30.03.2010

Fanthomas - filmanmeldelse

Min kjære mor kjøpte "Fanthomas sesong 1&2" til oss igår.
Så dagen idag har så langt gått til å se hele dvd'en!


















Jan Thomas har vært i Hollywood og blitt så dyktig som det går ant, men har en hemmelig identitet: superhelten FANTHOMAS!
Den berømte stylisten opplever blant annet å bli hengt ut av Anne-Kat, bli fetet opp av kokken Eyvind Hellstrøm og få konkurranse fra berømte fiolisten (feleisten?) Alexander Rybak.
Får å få orden i livet igjen, må Jan Thomas ta i bruk sin indre superman!

Dette er komisk!
Du kjenner igjen de fleste norske kjendisene fra måten de er animert, og stemmene.
Mange forskjellige historier å følge opp her, dere!
I tillegg holder du deg oppdatert over stjernene i Norge.
På dvd'en får du også gratis ringetoner, bakrunnsbilder, dokumentarer og intervjuer!

En liten forsmak for dere som ikke har sett Fanthomas enda:



Konklusjon;
Dette er noe de fleste burde le av.
Morro, morro og morro!

Har du fulgt med på Fanthomas?
Hva mener du om paradoien?

Siv
xxx

4 kommentarer:

  1. Jeg syntes Fanthomas er kjempegøy! Søsteren til kjæresten min hadde også fått tak i dvd'en her en dag, så da så vi en del episoder. MEN, jeg syntes det er morsommere og se dem med litt mellomrom egentlig, for det blir på en måte "akkurat det samme" i hver episode, og da er det ikke så morsomt hvis man ser alle etter hverandre syntes nå jeg. Men, humoren er god, har ledd masse av de der! Syntes også det er bra at Jan Thomas har taklet hele greia på en så bra måte som han har, jeg får mye mer respekt for ham på grunn av det (selv om jeg egentlig liker Jan Thomas uansett, da). Hehe :)

    SvarSlett
  2. Fanthomas er så genialt! har lyst på dem filmene jeg også.

    SvarSlett
  3. Den "serien" vil jeg se x) har aldri fåt tid x) Hehe
    sv: Ja jeg spiller gitar er ikke så flink, men jeg kan jo legge noe ut når jeg er lit bedre x) hehe :P

    SvarSlett
  4. SV: Ja elsket jakken selv. AKkurat sånn jeg har vært på jakt etter :) <3
    Håper du får en flott onsdag søte du :)

    SvarSlett