18.03.2010

Sur og irritert?

Idag fikk jeg høre litt forskjellig...
De fleste sa at det virker som om jeg er bare sur og sint på bloggen.
Dette må jeg nesten beklage for alle dere lesere!
Jeg er ikke egentlig så sur som noen får et inntrykk av, men det (lille) jeg faktisk irriterer meg over, lar jeg vel gå utover bloggen!

Men hele pointet med at jeg blogger, er at jeg skal fortelle hva som står på inni hodet mitt.
Utenpå kan jeg virke glad og fornøyd, men jeg er ikke bare i skinnende humør heller.
En plass må jeg få ut irritasjonen, og da havner det som regel på bloggen.
Igjen beklager jeg for de av dere som mener jeg virker som ei sur gammel kjerring!

























Idag er jeg trøtt og lei, rett og slett.
Jeg har lyst til å sette meg ned og gråte, gråte, gråte.
Men det har jeg ikke tid til før om ei uke...
Det virker som om alle er sure, sinte eller morsk på meg.
Jeg beveger meg i motstrøm, rett og slett.
Nå skal jeg gå å legge meg (etter at jeg har pakket til skidag imorgen) også skal jeg komme sterkere tilbake, med ny energi, og klar for noen nye smil :)


Synes du jeg virker sur og irritert?
Hvilket humør er du i?

Siv
xxx

3 kommentarer:

  1. nei, æ synns ikke du virke sur, du bare sei di meining :)

    SvarSlett
  2. SV: JA skjorter på gutter er KJEMPE hot. Elsker det :) Håper du har hatt en fin torsdag søte du :)

    SvarSlett
  3. Bloggen er jo bare din, så det er fult lov til å klage og få ut agresjonen her =)

    SvarSlett