07.03.2010

Heartbeat

Serien som går på nrk1

De sa på nrk igår at det var nest siste Heartbeat episoden.
Whaaat?



























Dette er den eneste serien jeg tør å se, som inngår drap. Skal de slutte den?
Nei, de snakker vel om midlertidig, og at de holder på å spille inn mer?

Jeg skjønner det for så vidt, de har holdt på snart 20 år.
Det er lengre enn jeg har levd... (sier vel seg selv at jeg ikke har sett alle episodene!)
Noen karakterer har vært med lengre enn andre, og vil kanskje skrives ut, og da mister vi våre kjente og kjære skuespillere.
























Heartbeat må være yndlingsserien min!
Du får liksom et forhold til hver og en, og det føles som om de er familien din.
Jeg skal besøke Goathland i Yorkshire en gang, det hadde vært noe å ta vare på!




Hva synes du om Heartbeat?
Følger du med på serien?

Siv
xxx

10 kommentarer:

  1. Dette minner meg bare om mormor, haha! ;) Du burde jo heller bytte over til Days of our Lives eller noe sånt, som har holdt på i ca 458 år nå. Sånne serier tar aldri slutt vet du, så vil nok anbefale det. Og hvis du vil ha noe norsk, så er nok Hotel Cæsar på vei i samme retning (har alltid lurt på hvorfor de skriver "hotel" med én L...

    Og for å svare på spørsmålet i min blogg: jeg "pinget" mitt innlegg på side2.no sin bloggside, og ble valgt ut på fredag til å være på forsida. Ellers takk for alle andre digge og snasne kommentarer ;)

    SvarSlett
  2. Brukte å se mye på aidensfield når jeg var mindre, men ser lite på tv for tiden, så ser sjeldent på det lengre, men av og til når vi er på hytta :-)

    sv; jeg har en veldig fin uvane som er at jeg hyler når det skjer noe, også klarte jeg å miste telefon i gulvet, og da hylte jeg, og da ble han enda mer sur, og kastet oss ut - fordi folk hadde bråket og sånn tidligere xp

    SvarSlett
  3. Jeg er ikke noe avhengig av den, men liker å se på den på kvelden når man er på hytta! Det er litt kos, og det har jo gått så utrolig lenge nå. Var kanskje på tide å bytte ut med noe nytt da.. Faren min pleier å kalle det "postman pat for voksne" for han synes det er så kjedelig =P

    SvarSlett
  4. Er kjempeglad i Hearbeat! De spiller ikke inn nye sesonger lenger nei, serien er lagt ned. :/ Har sett på den så lenge jeg kan huske, og favoritten må bli Bernie Scripps. Eller David, Joe, Phill bla bla..

    Den gir meg alt av hva jeg forventer av en dramaserie..

    Svar: Det er en god del igjen av meg, kiloene savnes ikke; bare energien som forsvant med dem ;)

    SvarSlett
  5. Heisan! Ville bare si at kosedress konkurransen min fortsetter, siden det ble gitt tre stemmer har du nå 10poeng og ligger godt ann i konkurransen. Skjekk ut bloggen min for å se hvordan du kan samle enda flere poeng og ikke minst komme nærmere en deilig kosedress i din favorittfarge :D

    SvarSlett
  6. sv; mhm, TII sie :( og tusen takk :D

    SvarSlett
  7. Heartbeeeat<333

    Du veit vel allerede hva jeg synes om denne serien! :D Elsker den! Håper de starter å vise den fra begynnelsen av hvis det ikke kommer noe mer!

    SvarSlett
  8. Dette kommer i hvertfall jeg til å savne. Vet ikke hvorfor. Koselig å se på. Kjekke politimenn!!!

    SvarSlett
  9. Elsker det, det er bare best.
    Det er forferdelig at de slutter!

    SvarSlett