12.03.2010

snø og vind...



















Slik oppfører husets hund seg når vinden uler ute


Det snør ute.
Kanskje litt for mye, men jeg skal ikke klage!
Om bare vinden kunne tatt seg vinterferie...
























Glad er jeg for at trappen er raket!

























Ser du vinden blåse opp snøen?


Btw, jeg lærer meg noen "nye" sanger på gitar!
Rain - Breaking Benjamin [etter forespørsel!]
Perfect Picture - Lilyjets
Love Song - Sara Bareilles

Om du kunne velge mellom MYE snø eller MYE vind, hva ville du valgt?

Siv
xxx

8 kommentarer:

  1. Hehe, takk for det, altså.

    SvarSlett
  2. masse snø!! :D
    og gratulere med 300 innlegg :) du kan jo feire det med å bytte til blogg.no? høhø, tulla bære xp

    SvarSlett
  3. nai :o blogg.se :p

    hehe, neida, JA! :D

    SvarSlett
  4. Gratulere!! :)
    MYE snø! :D

    SvarSlett
  5. duuu? har du lyst og hjelpe meg i en konkurranse her? og fulge http://twitter.com/irlin på twitter? :) si ifra hvis du gjør det hehe.

    på forhånd takk! :D

    ååh den lilyjets sangen er så fin :)!

    SvarSlett
  6. SV: Takk søte du <3 God du :)
    Håper du får en strålende fredag <3

    SvarSlett
  7. Mye snø!
    GRATULERE!! ;D

    SvarSlett