31.03.2012

Lykkerus

Igjen; Jeg vet ikke hvor jeg skal starte. Jeg har hatt en utroooolig opplevelse. Hålogalandslaget, LidoLido, Sirkus Eliassen - for å starte en plass. De sang fengende sanger, og man så at de koste seg på scena mens de fikk publikum med i dansen. Også Moddi - for en tvers gjennom kul fyr, med sinnsykt talent. Nå er vi skuls, Pål og jeg; Han fikk låne min gitar i romjula, så fikk jeg låne hans i morges. Thihi!

Det aller største for Sivers var jo å spille selv, i rockemøstringa. Og jeg har aldri opplevd noe sånt før. Råååått! Det meste av nervøsitet gikk ut av kroppen da jeg spilte i morges på Earth Hour, noe som gjorde at jeg klarte å virkelig sette pris på min egen opptreden. Det som var det aller beste, var publikum. Alle vennene mine fylte det rimelig tomme gulvet, og mer kunne jeg ikke bedt om. Verdens beste venner, det må jeg jo bare ha! Takk til dere som så på live streamen også, det var skikkelig gøy å komme hjem til meldinger og sånt - wiiii! Jeg digger alt og alle akkurat nå, og setter pris på alle de rundt meg!!

rmr

Siv
xxx

Ps.
FiiiinegodeMaria har lagt ut video der jeg synger The Heart Never Lies. Se den her om dere vil!

37 kommentarer:

  1. Å, så utrolig kult! :D
    Du var kjempe flink :))

    SvarSlett
  2. Wohooo! Så gøy og spennende :D

    SvarSlett
  3. Så flink du var, Siv! :D Var det jeg visste - det kom til å gå kjempebra!

    SvarSlett
  4. så tøff du er !!!!! har vært på ferie i afrika en måned og hatt cirkus eliassen på ipoden så nå er det afrika memories forever and ever ;)

    SvarSlett
  5. Nydelig, nydelig, nydelig! Denne sangen er bokmerket, og den skal jeg høre igjen og igjen og igjen. Flinke du! Så deilig å høre at du har hatt en fantastisk RMR-opplevelse, det unner jeg deg på alle mulige måter. :D

    SvarSlett
  6. Jeg skal se videoen av deg som synger :D .
    Tipper allerede du var knall flink!:) Må ha vært en gøy opplevelse :)

    SvarSlett
  7. Så moro :D Du er jo bare helt RÅ!

    SV. Bruker selvsagt solkrem ;) hehehe... Men når man sitter med solbriller i flere timer blir det jo sånn ;) Men nå har jeg prøvd meg på caps, så får vi håpe at skillet snart jevner seg ut :D

    SvarSlett
  8. Så fliiiink!! :D Du er alerede en superstar i mine øyne ;)

    SvarSlett
  9. Wiiii, flinkeflinkeflinke Siiiiiiiiiiiv! Så nettopp videoen, og du var kjempeflink! <3

    SvarSlett
  10. Så gøy og sikkert eit minne for livet :D


    SV: Hurtigruta er altfor mykje nord. strekninga var Rogaland- Hordaland

    SvarSlett
  11. Så gøy, Siv :-) Skulle så gjerne hørt deg spille ;)

    SvarSlett
  12. Så fin og behagelig stemme du har (jeg så på den videoen)! Nydelig.

    SvarSlett
  13. Så bra at det gikk bra! :D Hørtes ganske rått ut ja!

    SvarSlett
  14. så gøy siv :D flink du er :D

    SvarSlett
  15. Jeg er så missunnelig på deg, men du er flink! Du vil definitiv nå langt, =)

    SvarSlett
  16. Må være en utrolig opplevelse! Skal sjekke ut videoen! :)

    SvarSlett
  17. Yeeey, gratulerer med overstått! Du er så flink!!

    SvarSlett
  18. Yeey, gratulerer med overstått - så flink du er :D

    SvarSlett
  19. Gratulerer med overstått:) Jeg skal absolutt se den videoen:)

    SvarSlett
  20. Det hørtes ut som en fantastisk opplevelse :) Jeg gleder meg til å se flimsnutten, har åpnet den opp i nettleseren men sitter ved siden av en som ser på film som IKKE ville forstyrres av noe akkurat nå. Ha en super påske, Siv!

    SvarSlett
  21. Så bra at alt gjekk fint, det høres spennende og kjekt ut!! Ønsker deg ein herlig søndag :)

    SvarSlett
  22. Wiii :D Sa jeg trodde det gikk dritbra! Høhø. Men, høres ut som en veldig bra helg ;D

    SvarSlett
  23. Så gøy at du fikk en så bra opplevelse! Jeg visste det kom til å gå bra ;-)) Så på linken over - du er jo kjempeflink!!! :D Stå på videre!

    SvarSlett
  24. Gratulerer med overstått :-D Jeg skal høre på deg litt senere i dag når jeg har bedre tid :-)

    SvarSlett
  25. Så utrolig moro :) Kan tenke meg det var litt av en opplevelse å opptre!! Om noen år er det Wembley som står for tur eller!!?? ;)

    SvarSlett
  26. Så utrolig gøy! Du sang kjempeflott :D Så på videoen vettu!

    SvarSlett
  27. Juuuuhu!! Moro =D Og så er du sååå flink. Håper det var mange å hørte på deg! Det virker som du har roen og virkelig trives der du står ja. Fine klangen i stemmen din <3

    SvarSlett
  28. Så utrolig gøy!! Og du synger så fint :)

    Sv; Har ikke fått begynt å lese den enda, men kan tenke meg jeg kommer til å lese den fort :)

    // Det har du helt rett i! :D

    SvarSlett
  29. OOH, virker som du har hatt det helt supert! GRATTIS!

    SvarSlett
  30. Det må være litt av en følelse å stå alene på scenen og synge foran et publikum! Skulle ønske jeg kunne synge :P

    SvarSlett
  31. Kjempebraa! :-D ÅÅÅ godt med et skikkelig gladinnlegg,hvor alt er bare perfekt i et lite øyeblikk! :-D Dette var sikkert en opplevelse du kan leve leeenge på ^^

    SvarSlett
  32. Wow, du er kjempeflink! Høyrest ut som ein fantastisk opplevelse, men så skummelt det må ha vore, då... Modigt!

    SvarSlett
  33. Utrolig kult! Skulle ønske jeg var der!

    SvarSlett
  34. Bladde gjennom bilder på ht.no her om dagen, og jammen fant jeg ikke deg der ;) Hvis jeg ikke så helt feil da :P (http://www.ht.no/bildeserie/article535665.ece?imageIndex=89#pageTop)
    Gratulerer med vel gjennomført RMR! Du er tøff du:D

    SvarSlett
  35. Så gøy å se! Flinke Siv :D

    SvarSlett