02.03.2012

I ferien har jeg...

... tatt livet med ro.
... lest gossip girl.

book.jpg

... sett på TV. (Sjokkerende nok. Boksen trengte nok å bli brukt for en gangs skyld, stakkars.)
... fått lilla fregner på armene opptil flere ganger. (Volleyball, altså!)

blue

... hørt vinden ule utenfor.
... tatt i bruk det nye koseteppet som mamma ga meg for noen uker siden.

teppe.jpg

... vært på besøk hos FotografCaroline og vært host selv.
... tatt hånd om ei klokke.

watch2

... rydda opp etter meg - ikke at det er så unormalt, man har bare bedre tid i ferien!
... sett på Glee og I'm a Celebrity.

Siv
xxx

35 kommentarer:

  1. Så deilig :) Ferier skal være sånn synes jeg :)

    SvarSlett
  2. Deilig med ferie! :-)

    SvarSlett
  3. Herlig (: Godt å ta livet med ro noen ganger, det skal jeg gjøre i helga :D

    SvarSlett
  4. Hørtes ut som en fin ferie, bortsett fra armene dine da :(
    <3

    SvarSlett
  5. Jeg har også hørt på vinden ule, sett tv osv :))
    Det teppet så himmelskt godt ut!:)

    SvarSlett
  6. Høres virkelig ut som du har kost deg :)

    SvarSlett
  7. Det hørtes ut som en koselig og avslappet ferie :)
    Har også lyst på et slikt kosepledd!

    SV: Takk :D Han er så nydelig :)

    SvarSlett
  8. Hørtes ut som en koselig ferie. :) Misunner alle som har hatt ferie..!

    SvarSlett
  9. Høres digg ut - deilig å bare ligge og se på tv og kose seg:)
    Håper fredagen din blir fin også!

    SvarSlett
  10. Flott innlegg:) Har den første boka i GG bokserien i bokhylla mi,men skal nok se å få sett den.:)

    Ikke noe godt å få vollyball blåmerker! Nå fikk jeg også lyst å se på Glee. Har falt litt av lasset nå,men skal ta igjen det tapte:)
    SV;Takk Siv:) Synes du tar flotte bilder jeg:D

    SvarSlett
  11. Høres kjempe chill ut! Deilig :D

    SvarSlett
  12. Fin ferie. :) FLink Siv som har tatt livet med ro. Man må det av og til! :)

    SvarSlett
  13. hva er ferie? din heldiggris! ser ut som om du har fått utnyttet den hvertfall :)

    SvarSlett
  14. ååh, så bra! deilig å ikke ha så mye å gjøre ferien.. :) høres jo ut som du har hatt en fin ferie :D

    SvarSlett
  15. Hørres ut som du har hatt en fin og koselig ferie. :)

    SvarSlett
  16. hørtes ut som en utrolig fin ferie! ferie er det beste i verden :D

    SvarSlett
  17. høres ut som en fin ferie! Uten om de blå merkene på kroppen din!

    SvarSlett
  18. Noen ganger er det godt og ikke ha noe å måtte gjøre!

    SvarSlett
  19. Høres ut som en veldig herlig ferie;)
    SV: Ja, jeg har laget selv, eller ikke laget uglen selv, men "satt sammen" selv..

    SvarSlett
  20. hørtes ut som en fin ferie!! :))

    SvarSlett
  21. Hørtes ut som en deilig ferie :) Gossip Girl har ikke jeg lest...holder meg til krimmen min jeg ;) Starta på en ny krim i dag, noe må jeg gjøre når jeg ligger syk i senga!

    SvarSlett
  22. Høres ut som du har hatt en kjempefin ferie! Så bra at du har kost deg! :D

    SvarSlett
  23. Høres ut som en veldig bra ferie gitt :-)

    SvarSlett
  24. Hehe så koselig ferie da:) man får mer tid til ting når man endelig har litt fri! Jeg også vil ha ferie!

    SvarSlett
  25. Det hørtes ut som en fin og avslappende uke :) Håper du nyter de siste fridagene dine!

    SvarSlett
  26. Lilla frenger, hihi og æwh! Er GG bedre i bokform?:P Høres ut som en rolig og koselig tid for Siv;)

    SvarSlett
  27. Har faktisk også lest Gossip Girl :) Hva synes du?
    Slike pelspledd er så digge! Gleder meg til å flytte ut av leir slik at jeg kan få tilsendt mitt eget :)
    Bra at det ikke bare er meg som klarer å få lilla "fregner" av volleyballspilling ;)

    SvarSlett
  28. Mala oooog Sissel-Johanne: Jeg liker bøkene og de er veeldig like serien (iallfall av det jeg har sett), men jeg tror serien er bedre. Bøkene blir litt barnsligere, me thinks! Må jo uansett lese ferdig serien nå ;)

    SvarSlett
  29. Høres ut som en fin ferie du har hatt :)

    SvarSlett
  30. hørtes ut som en kjempefin ferie ^^

    SvarSlett
  31. Hørtes ut som en fin ferie Siv! Ser du på gossip girl og eller bare leser du bøkene? :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Planen har alltid vært å lese først, se serie etterpå! Så jeg håper det blir sånn også! :D

      Slett