15.03.2012

Headband

Ja, jeg tror det er sært, men i vinterferien fant jeg plutselig ut hvem stilikonet mitt er. Eller, stilikon og stilikon. Jeg tar iallfall litt etter denne bassisten her. Jeg har likt McFly i mer eller mindre 5 år, og jeg har i stor grad blitt påvirket av dem. Denne gangen litt stilmessig. I større eller mindre grad... Dougie Poynter, my ladies and gents!


I 2007 ble jeg Converse-obsessed. Takk til Tom Fletcher for den, det hadde sikkert ikke skjedd hadde det ikke vært for ham. Derfor kjøpte jeg meg et par sko fra egen lomme for første gang. McFly merch - og nå Zukie-skjorter til jul, siden Dougie har gått med det. (Jeg gikk jo for de eksakt samme skjortene også for singende!) Men det aller siste er headbands. Jeg synes det er tøft, og i bushen i Australia (les: I'm a celebrity) gikk de med hodeplagg konstant. Påvirka, ja. Så i to uker har jeg testa det, og jeg tror det har blitt litt meg allerede. Det handler jo om å ta elementer og gjøre det til sitt eget, gjør det ikke?
Siv
xxx


/Jeg har ingen anelse hvor jeg har funnet bildene - de er iallfall ikke mine!
Det første er fra en sommerkonsert, nummer to fra en shoot til Entertainment Focus, og det siste er tatt av Tom Leishman vet jeg...

34 kommentarer:

  1. Haha, du er søt! :) få se bilde av deg med headband da? :D det syns jeg hadde vært gøy! og han kledde det jo og så kul ut med det, han, så da gjetter jeg du gjør det og! :D jeg hadde sikkert aldri gått med det sjøl, da, er utrolig dårlig på å ha ting på hodet og å ordne håret mitt, jeg er bare prikk lik hver dag (=ingen styling bortsett fra litt hårspray som skal holde skillen på plass).. haha! jeg stemmer for bilde av Siv med headband! :D

    SvarSlett
  2. Hehe, dette tar meg tilbake til da jeg var 14-15 og sossestilen kjørte for fullt. Peak-båndet mitt <3

    SvarSlett
  3. Ahh, headband minner meg veldig om et par år tilbake der alle jentene i klassen skulle ha rosa, mens gutta skulle ha blå, haha latterlig å tenke på det i etterkant. Værste var jo at det var få av "oss" som i det hele tatt passet å gå med det. Tider..

    SvarSlett
  4. Digger stilen til Dougie! Han er så kjekk, tihi! :D Hadde en liten McFly crush periode, og hører fortsatt på musikken deres. Også følger jeg dem på twitter!

    Headbandet var kult! Får vi se det på deg en gang? ;)

    SvarSlett
  5. Gaaaaaah eyecandy!
    Ja, håper vi får se bilde av deg og headbandet :D

    SvarSlett
  6. fin å se på for å si det sånn <3

    SvarSlett
  7. Enig med det om å ta elementer og gjøre dem til sine egne, det er ekte genialitet.

    SvarSlett
  8. Det viktigste er at du føler deg komfortabel med det :) Jeg synes i hvert fall at han hadde en rå stil!

    SvarSlett
  9. Litt påvirka blir man jo;) Ser jeg noe fint så vil jeg jo ha det! ;)

    SvarSlett
  10. Hehe, rart hvordan man lar seg påvirke :-) McFly ja, fine sanger i hvert fall =) Headband er kult og man er typen til å bruke det, gjelder både gutter og jenter ;p Ble nysgjerrig her, post gjerne et bilde av deg med headband på så er det lettere å komme med en innfalsvinkel på temaet;-) hihi.

    SvarSlett
  11. enig med jeanette over meg på kommentarfeltet, rart hvordan man lar seg påvirke ;D Jeg synes headband er kult på NOEN, og helst på gutta fremfor på jenter. (ThanxForUrComnt!) :D

    SvarSlett
  12. hihi det er jo stilig da:)

    SvarSlett
  13. jeg brukte det da jeg gikk på ungdomskolen, trodde jeg var den kuleste kiden i gaten. menja, det er rart hvor stor påvirkningskraft enkelte har på oss 'jordboere'.

    SvarSlett
  14. Forresten, må bare forsvare denne treningstightsen fordi den er faktisk et vidunder å ha på seg. Selv var jeg en tur og prøvde Nike-tights igjen i går, og den lever ikke opp til Röhnisch sin overhodet. Jeg leste også en anbefaling av den på nikath.com (nina) som hadde skrevet, hvor hun ikke følte den hadde noen effekt, men da kan det være hun hadde den i litt for stor strl, ikke vet jeg, men jeg tok den i 1 strl mindre enn jeg pleier og den strammer og holder inne så godt at jeg føler den nesten gjør store deler av jobben for meg før jeg har kommet meg på treningsapparatene. Bare prøv den selv (og da anbefaler jeg 1 strl mindre enn du vanligvis bruker, slik jeg som har), så skal du få se ;-)

    SvarSlett
  15. Haha, jeg liker også panneband, men bruker det aldri siden jeg ikke synes mine er serlig fine.

    SvarSlett
  16. SV: Takk søta <3 Ikke mye matlaging på meg heller, Morten som står for det, men baking liker jeg :D

    SvarSlett
  17. Ingen anelse om hvem fyren er, men han var i hvert fall temmelig digg ;)

    SvarSlett
  18. Liker egentlig stilen jeg;) BTW, han var utrolig kjekk!

    SvarSlett
  19. likte det siste bildet best, han passte headband, tror ikje alle menn gjør det da :)

    / tusen takk!

    SvarSlett
  20. Hehe, liker at jeg kun forbinder McFly med Obviously på Singstar og deg ^^ Husker jeg syntes han som har mørkt hår og stripete t-skjorte i den videoen var så kjekk:P

    SvarSlett
  21. så herlig! :D headbands er kult ^^

    SvarSlett
  22. Stilig ^^ Post et bilde der du har på deg da ? :-D Er litt morsomt hvor stor innflytelse idoler har på fansen sin ;-)

    SvarSlett
  23. SV: Hahaha, ha'kje peiling for å vere ærlig.. :-/

    SvarSlett
  24. Så ut som en stilig stil det. Jeg stemmer også for at du poster et bilde av deg med stilen du kjører. :)

    SvarSlett
  25. Eg syns sånne breie hårband er fine. Og so blir eg glad når folk går med skjerf/skaut på hovudet, for ansiktet kjem gjerne so fint fram då, tykkjer eg. Sjølv har eg alrdi liksom hatt håret til det, føler eg. Men eg likar det fordiom.

    SvarSlett
  26. ohh. Likerliker :D
    fin fyr også ;)

    SvarSlett
  27. Herlig ang bildene. Hahaha. Fine du. :)
    Jeg liker det når man finner noen å bli inspirert av og gjøre det til sitt eget. Det er det beste, altså. :) Headband. KULT!

    SvarSlett
  28. Se der ja, skikkelig eye candy. Var en gang i tiden meget kjent som 'dougie dama' blandt McFly fans. Selv om jeg kanskje ikke er like ekstrem nå så er jeg fortsatt litt svak for bassisten ;) Hehe
    Han er så stilig!

    Sv/ Takk Siv! :D

    SvarSlett
  29. Jeg syns det er viktig å ha et stilikon, =)

    SvarSlett
  30. Jeg elsker Dougie! Venninnen min er heeelt mcFly frelst, hun hører på de hele tiden. Jeg liker best dougie da ;)

    SvarSlett