16.03.2012

Konkurranse

Jeg skrev tidligere i uka hvor mye jeg setter pris på dere, men her har dere enda et lite bevis. Coolstuff.no sa ja da jeg spurte om de ville sponse en ting til en av dere, så nå kan dere kanskje få 200,- til å bruke som dere vil på sida deres! Dere må bare gjøre et par ting først, for ingen får vel noe helt gratis? ;)

Image and video hosting by TinyPic

Jeg vil høre alt om hva dere ville valgt å bruke gavekortet på, for det er så mye stilig, sært og morsomt at alle sikkert finner flere ting de vil ha. I tillegg håper jeg dere kan nevne konkurransen i et blogginnlegg med linkings. Ellers er det ingen krav etter at dere har lagt igjen en kommentar så jeg vet dere er med. Dere kan følge meg på facebook, twitter og bloglovin om dere vil (linker finner dere i sidemenyen), og dere trenger ikke være med i konkurransen om dere ikke har lyst! For de av dere uten blogg, så kan dere linke til det på facebook! GogoGO! (Jeg trekker vinner neste søndag, hurra!)

Siv
xxx

34 kommentarer:

  1. Jeg synes metalllommeboken var kul! (H)

    SvarSlett
  2. Mye kult, men jeg er aldri med på konkurranser hvor man må linke til bloggen og skrive om konkurransen på bloggen sin ;p Prinsipper ;p

    SvarSlett
  3. Matbokser med fryseelement er så smart :)

    SvarSlett
  4. elsker coolstuff:) jeg ville valgt det kameraet!

    SvarSlett
  5. Ville definitivt kjøpt http://www.coolstuff.no/Barbar-Solcellelader-LET-02 den! Så utrolig smart!

    SvarSlett
  6. Oioioi! Dette liker vi :D Jeg ville hatt nostalgisk Pac-Man godis (http://www.coolstuff.no/Pac-Man-godteri), et FB coffee krus til å gi til koppesamlingen på jobb (http://www.coolstuff.no/Facebook-krus), en Egg Cuber så jeg kunne laget kule, firkantede egg akkurat slik som i Donald (http://www.coolstuff.no/Egg-Cuber) og så hadde jeg slengt på et par ekstra kroner slik at jeg hadde fått meg en kul (og veldig lite moteriktig, haha) Beer Bottle Opener Ring (http://www.coolstuff.no/Beer-Bottle-Opener-Ring), bare fordi at den er så harry at den nesten blir kul!

    Konkurransen skal jeg nevne i ett innlegg senere ikveld, når jeg kommer hjem fra Revy ;D

    SvarSlett
  7. Kjempe kult da=) Melder meg på vettu!

    SV;Do it:) Gossip Girl er program fylt med intriger,drama,vennskap og romanse:)

    SvarSlett
  8. De har mye kult ja :D Skal se om jeghar tid senere til å finne no^^

    SvarSlett
  9. Coolstuff har veldig mye stilig :) Fant en del julegaver der før jul!

    SvarSlett
  10. Kul butikk! Trur eg ville kjøpt scratch map, for eg elskar kart, eller kanskje i'm not a paper cup-takeaway-kopp til teen og kaffien min, eller ein betapenn (evigheitspenn)fordi pennane mine går tomme for blekk når det passar minst. Eller kanskje eg blir sitjande å søkje rundt lenge no, og finn hundre endå kulare ting.

    SvarSlett
  11. tror jeg ville valgt like stempel :D eller nøkkelfinner!

    SvarSlett
  12. Så gøy da :D Men jeg står nok over denne gang ;)

    SvarSlett
  13. Hadde nok valgt den apen som blåser neglelakken tørr :-)

    SvarSlett
  14. oy så kult! me like! :D de har jo så mye morsomt der ;D (ThanxForUrComnt) ^^ Ønsker deg en flott helg! :D

    SvarSlett
  15. jeg ville helt klart brukt de på en ny bagasjevekt. å låne bort ting til storebror er ikke alltid like lurt :)

    SvarSlett
  16. // takk for kommentar! (aninsope)
    stilig !

    SvarSlett
  17. Kul konkurranse, er ikke med denne gangen! Men lykket til til dem som deltar.

    SvarSlett
  18. Jeg ville definitivt hatt et polaroidkamera :D Men er veldig mye gøy der ^^

    SvarSlett
  19. Kul konkurrane:) Jeg ville hatt ett palaroidkamera:) Alltid ønsket meg det:)

    SvarSlett
  20. er sponset av dem selv jeg!! så er kanskje mer rettferdig at noen andre vinner ;)

    SvarSlett
  21. Jeg skal være med! Jeg må bare sjekke ut siden først for hva slags cool stuff de har. Så da tenker jeg at mine ønsker kommer på eget innlegg iløpet av helgen - hvis det er lov:)

    SvarSlett
  22. Så stilig konkurranse, Siv! Gratulerer med sponsing :) Jeg ville valgt "objektivkruset" og "magnettape".

    SvarSlett
  23. Jeg ville valgt sjokoladefontenen eller matboksen men fryseelementet! Er lei av svett ost i matpakken..

    Har skrevet et innlegg om konkurransen på bloggen min, som du kan lese her:
    http://saraaks.blogg.no/1332068241_vinn_gavekort_fra_coo.html

    Følger deg på twitter og har likt fanpagen din på facebook :-D Klem Sara!

    SvarSlett
  24. Jeg ville valgt denne hodemassereren, har prøvd det før og det er såå godt!
    http://www.coolstuff.no/HeeBeeGeeBee DENNE :-D

    SvarSlett
  25. Jeg er meeed og skal linke på facebook pga jeg har akkurat slettet bloggen min, hehe. Så bra at du ble sponset, gratulere! :) Jeg ville valgt sjokoladefontenen...Lykke til til alle som er med, men håper jeg vinner..haha :D Klem Victoria :)<3

    SvarSlett
  26. Æ ville valgt usb-lommelykta, T-Qualizer tskjorte, facebookstempel eller påskesjokoladeform, haha :D

    SvarSlett
  27. Andreas Berglund19/3/12 12:27 p.m.

    Æ e me.
    Skal kjøpe mæ sånn derrana ball :D

    SvarSlett
  28. Tonje Adolfsen :D19/3/12 2:01 p.m.

    Tror æ ville kjøpt sånn Klesbretter, sånn som Sheldon i Big bang Theory har! For di e sjikkeli kule! :D
    Hvis ikje, så kanskje et objektiv til telefon, fordi æ lika å ta bilda ^^, Å man har aldri kamera til rett tid haha ^^,

    SvarSlett
  29. Jeg er med. :-) Jeg ville ha hatt denne om jeg vant : http://www.coolstuff.no/Scratch-Map. Eller denne http://www.coolstuff.no/Boiley-Eggkoker-for-mikrobolgeovn :-) Så genial side, Siv :-)

    SvarSlett
  30. Eg har lyst å vere med :D

    Om eg hadde fått gåvekortet skulle eg ha brukt det på eit objektiv som eg kan bruke på mobilen. http://www.coolstuff.no/Objektiv-til-mobiltelefon

    SvarSlett
  31. Enten ville jeg kjøpt matboks med kjøleelement eller dusjhode med ledlys :D Den siden er kjempekul :)
    Så hadde ikke sagt neitakk til et gavekort :)

    SvarSlett