29.03.2012

Så kjapt, men akk så sakte

Det ble kommentert at det var bare ei stund siden jeg sa at "om 5 uker skal jeg opptre på RMR". Og tida har gått så himla fort. Hele dette skoleåret har fløyet forbi. Men akkurat denne siste uka før påske har gått sakte. Så sakte. Men fort. Og så alt for sakte. I dag er en ventedag. Vente, vente. Vente.




















Vente. Tenkte. Puste. Spille. Tenke. Drømme. Planlegge. Diskutere. Forklare. Gru. Også åpner man avisen og ser ei halv side av seg selv. (Journalisten skrev faktisk utrolig mye fint!) Tenke litt på hvor mange som har sagt de skal komme å høre på. Veldig fint, og også ganske nervepirrende. Prøve å finne ut hva man skal si. Litt tid har gått med til å stresse med hvor jeg skal befinne meg. Det var ikke helt lett å finne seg losji da de fleste vennene mine har huset fullt. Jeg fikk til slutt positiv feedback fra mammas søskenbarn, å så snill min O'great saviour! Så da er man egentlig ganske klar til helga, da.

Hva tenker dere på i dag, folkens?

Siv
xxx

/Bildet er liinket

33 kommentarer:

  1. Lykke til:) Du er kjempe flink:)

    SvarSlett
  2. dette går sååå fint, Siv! :D jeg tenker egentlig ikke på så mye. våknet for en time siden, så er ikke helt med enda B)

    SvarSlett
  3. Særemnet - ikke akkurat like exiting som det du tenker på :p
    også tenker jeg på kjæresten min da - han er så fin!

    SvarSlett
  4. Det kommer til å gå så bra, men skjønner selvfølgelig at du gruer deg :) Så flott at du fant et sted å sove :)

    SvarSlett
  5. Spennende! Er helt sikkert på at det kommer til å gå superbra :D Du er jo awesome ;)

    SvarSlett
  6. kos deg masse masse :D det blir sikkert kjempebra!!

    i dag tenker jeg ikke på så mye. Ikke annet enn at jeg lurer på hva jeg har glemt å pakke + jeg er redd kofferten min kanskje er litt for full... (må jo ha plass til å shoppe litt også liksom ;DD)

    SvarSlett
  7. Sant tiden har gått utrolig fort! Er jo bare noen uker til jeg flytter til Norge :( Nesten skummelt å tenke på..

    Du får ha masse lykke til da søta (:

    SvarSlett
  8. Så spennende :D

    Hmm.. Hva jeg tenker? Jeg tenker på om jeg skal ta meg noen øl ;)

    SvarSlett
  9. Krysser fingrer og ønsker lykke til :)
    Blir det video? ;)

    SvarSlett
  10. Lykke til! Det kommer til å gå kjempebra :)

    Alt jeg har tenkt på i hele dag er at jeg gruer meg til øvelseskjøring i ettermiddag. Ukjent bil på ukjent vei er skremmende!

    SvarSlett
  11. Akkurat nå tenker jeg på hvor mye jeg må øve før muntlig eksamen i engelsk. Og det at jeg skal til tannlegen til uka, huff :/

    SvarSlett
  12. Kjenner så igjen det med tida. Hater når den går fort og seint på en gang:P Streeess:P

    SvarSlett
  13. Masse lykke til Siv, tenker på deg!!! :)

    SvarSlett
  14. åååååh så spanande :) dette går KJEMPEFINT. tenk på hvor mye du elsker det, så går det supert for man får til det man elsker :) men det vil jo alltid komme litt sommerfugler (men det tror jeg bare er bra!!) lykke til sugarpuff :)

    SvarSlett
  15. Kjempespennende , masse lykke til! :-) Bra det ordnet seg med plass :-) Du kommer til å rocke scena! :-D
    forresten så varer kuppet på blåbær/bringebær ut uka, men kanskje det kommer lignende neste uke og ? ;-) og feriegava var sjokolade ja, råstilig ! :D

    SvarSlett
  16. Kjempe spennende da:) idag tenker jeg på at jeg endelig skal bli ferdig med en bok som jeg har holdt på meg lenge:) hehe

    SV;hehe, ja det er jo et spesielt konsept dødslekene .men historien rundt og filmen er kjempe bra!

    SvarSlett
  17. lykke tiiil!
    jeg tenker at det vil bli godt å få middag i magen.

    SvarSlett
  18. Jeg tenker på at det er rart med ferie allerede i morgen. Jeg som føler at den slitsomme mandagen etter vinterferien var underlig kort tid siden...Ikke det at jeg har noe som helst i mot en ferie. Og påske er ikke så ille det heller.

    SvarSlett
  19. Jeg hater å være i ventemodus. :) Jeg tenker på at i morgen etter skolen har jeg påskeferie, og da kommer venninnene mine hjem for å feire påsken her hjemme og ikke på studiestedet sitt: -))

    SvarSlett
  20. Today was a very strange day, I'm not going to go too much in to it, but yeah.... looking forward to the weekend :D

    SvarSlett
  21. ønsker deg masse lykke til, dette blir spennende:) men kjedelig når tiden går så sent, men en dag igjen så er det ferie:)

    SvarSlett
  22. Masse masse lykke til søte deg :)

    SvarSlett
  23. Jeg tenker alltid at denne dagen går så fort, men i hele dag har jeg gruet meg for fremføringen gruppa mi skal ha i morgen. Tiden går fort og det er bare 2mnd og noen dager til sommer! Bare tenk deg det du :)).

    SvarSlett
  24. Ønsker deg masse lykke til :) Og jeg er helt overbevist om at det går veldig veldig bra!

    SvarSlett
  25. Alle heldagsene vil skal ha -.-
    masse lykke til fremover! :D skulle gjerne hørt deg spille!

    SvarSlett
  26. Masse lykke til, går sikkert bra selv om jeg skjønner at det kan være nervepirrende med alle folka osv. Helt normalt :-) Det viktigste er vel at du koser deg!

    SvarSlett
  27. Jeg er sikker på at dette blir helt superbra <3

    SV: Takk søteste Siv <3

    SvarSlett
  28. Tenker på masse hele tiden på ALT mulig som sikkert ikke er sunt å tenke på. Hehe. Åh, så koselig med positive ting!! Grattis! Kos deg med fremføringen, du er kjempeflink, skulle gjerne vært å hørt på.

    SvarSlett
  29. Trekk pusten. Nyt opplevelsen. Jeg er overbevist om at det kommer til å gå så bra! :)

    SvarSlett
  30. hehe skal ikke være lett! Masse lykke til:))

    SvarSlett
  31. Det kommer tell å gå kjempebra i helga! Du e utrulig flenk, og æ misunne dæ tell 1000 for at du tørr det du skal gjøre i helga! Hadde aldri tort det, du e ei utrulig tøff jenta!
    Masse lykke tell snuppa <3

    SvarSlett
  32. Nå skal jeg ha ferie så jeg nyter det :) Ville bare ønske deg en fin påske <3

    SvarSlett