22.03.2012

Rather bewildered

Av og til føler man seg forvirra. Du står og ser deg om og lurer på hvordan du havna der. Det er som når du har sovet i bilen og går ut for å strekke på beina, men egentlig vet du ikke helt hvor du befinner deg. Du gnir deg i øynene i håp om at det gir deg øyeblikkelig oppvåkning, men du må bli fortalt hvor du er.








Lett forvirra. Men du vet ikke helt hvorfor. Det er som om noe mangler, at du leter etter noe uten å ha den fjerneste anelse om hvor du kan starte letinga. Du tenker så hardt på det, at du ser deg blind. Blind på hva? For du vet jo ikke egentlig hva du ser etter. Du har et gjennomsiktig laken foran synet som gjør at alt blir dusere enn normalt. Ting blir sett litt fra avstand. You're on the outside looking in, men du føler deg ikke trist. Bare... tankefull.

Siv
xxx

/Bildene er linket

37 kommentarer:

  1. Åhr, liker ikke den følelsen jeg :( Føler meg så forvirret og jeg liker ikke å være det!

    SvarSlett
  2. åååh! Den følelsen hadde jeg i vinter... huff, den er så ekkelt å ha med seg. Veldig bra skrevet!
    fine bilder :D

    SvarSlett
  3. Liker hvordan du setter ord på følelser! Akkurat sånn kan det føles noen ganger. En ekkel følelse :S

    SvarSlett
  4. Ikke en god følelse... Håper du finner det du leter etter, hva enn det er :)

    SvarSlett
  5. Det er ingen god følelse, selv om jeg har hatt den flere ganger selv:)

    SvarSlett
  6. Så fint beskrevet! Jeg likte hvordan bildene var plassert også:)

    SvarSlett
  7. Det første bildet var helt nydelig.

    SvarSlett
  8. Bra beskrevet og absolutt ingen god følelse i lengden!

    SvarSlett
  9. Glad jeg ikke er den eneste.. i løpet av den siste uka har jeg for det meste sagt: "jeg skjønner ingen ting, jeg...." og "jeg må tisse" (men det er en annen historie). såe, ja. forvirra som bare faen, dum som et brød, og tett i pappen.

    // Aw, du er herlig, du <3

    SvarSlett
  10. Kjenner meg sånn igjen at det er skummelt! Skjer litt for ofte at jeg plutselig sitter helt fjernt og stirrer ut i luften..

    SvarSlett
  11. Sv: Haha, kanskje... ? Tok selvsagt det beste utdraget på teksten, resten er kanskje ikke så .. bra? ;) Kan kanskje hinte til hvilken karrakter jeg får .. ? Hehe..

    SvarSlett
  12. Du er flink til å skrive :)

    SvarSlett
  13. Som julie over her har kommentert. Liker måten du setter ord på følelsene. :-) Det er en rar følelse og jeg kjenner meg litt igjen må jeg si!

    SvarSlett
  14. Veit ikkje om nokon som klarer å beskrive kjensler på den måten du gjorde no. <3

    SvarSlett
  15. kjempebra skrevet. Er en til tider ekkelt følelse det der..

    SvarSlett
  16. SV: Konstrukive tilbakemeldinger trenger ikke bare å være det som er dårlig/kan forbedres, men også det som er bra/fint(noe man liker ved bildet) :)

    SvarSlett
  17. Liker heller ikke å våkne etter jeg har sovnet i bilen og slikt, vet jussom ikke hvor jeg er.

    SvarSlett
  18. Kjenner meg igjen i den beskrivelsen der ja :)

    SvarSlett
  19. Fint skrevet :) håper du er mindre forvirra nå!!

    SvarSlett
  20. du er så flink til å...... sette ord på ting. jeg hadde aldri klart å få det frem akkurat slik det føles.

    SvarSlett
  21. Så flink du er til å sette ord på følelser. Selv tror jeg faktisk ikke at jeg har hatt den følelsen før, for den hørtes ikke kjent ut.

    SV: Tusen takk :D

    SvarSlett
  22. Kjenner meg igjen! Flink du er til å sette ord på ting:)

    SV;takk kjære siv:D

    SvarSlett
  23. Så sant! Er veldig forvirret til tider :)

    SvarSlett
  24. Sææært. Hadde det ofte sånn før, slitsomt!

    SvarSlett
  25. du er så flink å skrive!!

    SvarSlett
  26. Enda et fint innlegg fra deg<3
    Liker måten du skriver på, får meg alltid til å tenke :)

    SvarSlett
  27. Du er skikkelig flink til å skrive altså!!

    SvarSlett
  28. Ikke noe gøy det nei :\ Kjenner meg meget godt igjen!
    Håper det går bra med deg da og at den forvirra følelsen faller til ro!

    SvarSlett
  29. Jeg kjenner meg veldig igjen! Du er så flink å sette ord på ting:o

    SvarSlett
  30. Oj, flink til å setje ord på ting, ja!

    SvarSlett
  31. Så bra skrive og beskrevet.. akkurat sånn er det innimellom ja. Fine bilder :) Ha ein herlig fredag!

    SvarSlett
  32. Åh, det var så koselig når det tikket inn en notifikasjon om at "nå liker Siv siden din på facebook", hihi, kjempegøy :D

    ~ gode beskrivelser. En "godt for meg som person"-tilstand å sitte så dypt i tankeland, men ikke for lenge om gangen. Det blir så tungt.

    SvarSlett
  33. Den følelsen er ikke god :/

    Fine bilder var det i alle fall i dette innlegg, Siv:)

    Ønsker deg forresten en riktig god helg :-)

    SvarSlett
  34. Den følelsen der er ikke grei. Håper du har det fint søta!

    SvarSlett
  35. Enkelte ganger så treffer du meg midt i hjertet. Det gjorde du virkelig nå altså. Nydelig skrevet :)

    SvarSlett
  36. Kjenner følelsen. Du skriver så godt!

    SvarSlett