30.03.2012

Heisann sveisann

Hoppsann; Vi er på fredag. Vi har ferie. Det er festivalhelg. Alle hjerter gleder seg. Det har gått opp for meg at jeg faktisk skal spille på Rock Mot Rus. Jeg har skjønt hvor mange som mest sannsynlig skal stille opp for å støtte meg. Mange fine folk, men jeg skal være helt ærlig å si at jeg gruer meg så jeg blir kald. Men jeg skal prøve å tenke positivt så jeg ikke går i stå. Jeg har jo tross alt hatt lyst til å gjøre dette selv! Det gleder mitt hjerte at dere skriver så mye fint, og når noen av dere skal ta dere tida til å se på live på 2012.rockmotrus.no blir jeg litt ekstra glad. Bare vær obs på at det kan bli forskyvninger og at jeg kanskje spiller før. Så kan dere se på noen av de andre bandene også! Vi snakkes på lørdag!!



Siv

xxx

Hilsen fra Maria: Hej og hå alle tilhengere til Siv! Jeg skulle bare fortelle dere at Siv er like glad, omsorgsfull, reflektert, åpen og blid som hun virker her på bloggen. Hun sprer glede utover hele klasserommet vårt, til tross for at vi kan være en ganske slapp gjeng. Jeg kan hvertfall si at jeg er glad for at hun er en del av oss! Siv kan flere ganger være midtpunktet i klassen. Jeg gleder meg helt sinnsykt til å være en del av publikumet når Siv skal opptre på RMR, det blir nok helt fantastisk! Skal rope så mye at hun blir flau, he_he. Det jeg ville få fram var at Siv er en kjempeherlig person som alle burde ta en sjans å bli kjent med. OVER OG UT :-)

32 kommentarer:

  1. Skal prøve å få det md meg! men kan ikke love noe :/ Men er helt sikker på at det blir knallbra! <3

    SvarSlett
  2. For en herlig hilsen da, fra venninna di! :D Forundret meg ikke i det hele tatt ^^ Lykke til, det går nok knallbra skal du se ;-)

    SvarSlett
  3. hihi, koslig hilsen :-DD
    masse masse lykke til!!!

    SvarSlett
  4. Du greier det kjempe bra siv:) Du er super duper flink til å synge og jeg skal prøve å se på den siden. :)

    SV;God påske til deg også Siv:)

    SvarSlett
  5. Så hyggelig skrevet av Maria :D Glad påsk! ;)

    SvarSlett
  6. Jeg vil så gjerne følge meeeed, meeeeen jeeeeg skaaaal på jooooobb. Dritt altså.

    SvarSlett
  7. Ville bare ønske deg en flott påske :)

    SvarSlett
  8. kos deg masse! skulle gjerne vært der :)

    SvarSlett
  9. Lykke til :D
    GOD PÅSKE ^^

    SvarSlett
  10. God påske ferie :)) lykke til:)
    Synes du kan få noen til å filme så du kan legge det ut på bloggen :D

    SvarSlett
  11. Skal prøve å få dette med meg;) Krysser fingrene for at alt går bra, det heter vel Break A Leg til deg også her;) Du klarer deg kjempebra! KOS DEG!

    SvarSlett
  12. ååh lykke til :D
    // jaaa det er så søtt med veggdekor :D

    SvarSlett
  13. Igjen; lykke til! Det kommer til å gå kjempebra :) Og tenk hvor stolt du kommer til å være av deg selv etterpå!

    SvarSlett
  14. jeg tviler ikke et sekund på at det Maria sier stemmer! Skulle ønske jeg kunne sett deg i helga og vært der for deg. Håper noen filmer da. Masse lykke til og klemmer! ta dem med storm ;)

    SvarSlett
  15. Lykke til, Siv! Det kommer til å gå kjempebra skal du se :D

    SvarSlett
  16. Så hyggelig hilsen fra Maria! :) En god ting kan ikke sies for ofte: LYKKE TIL SIV! :) Heier på deg! :-)

    SvarSlett
  17. SÅ spennende, og du må ha masse lykke til:) det er nok helt normalt å være nervøs, det viser bare at du er menneskelig.. hadde vært merkeligere om du ikke hadde nerver i det hele tatt.
    kos deg masse, og ta inn over deg alle inntrykkene, have fun and go mad:))

    SvarSlett
  18. Klart du er nervøs, men igjen; Jeg har 100 % troen på deg!

    SvarSlett
  19. Så spennende!! Kan tenke meg du har litt sommerfugler i magen nå :) Masse lykke til i morra, det kommer til å gå kjempebra, for du er jo så flink!!!

    SvarSlett
  20. Så utrolig spennende! Jeg forstår godt at du er nervøs, men det kommer til å gå kjempefint med alt det talentet du har! :D Masse lykke til, Siv!! :D Kos deg!

    SvarSlett
  21. Skulle ønske jeg kunne vært der og heiet på deg jeg også! Men uansett så skal du vite at jeg står på jobb og krysser både fingre og tær for deg :) Og uansett hvordan det går, så skal jeg ta en seiers-pils for deg i morgen kveld. Og husk: du er den BESTE Siv!

    SvarSlett
  22. Lykke til fina - kos deg masse, masse :))) Ha ei strålande helg!

    SvarSlett
  23. Lykke til søteste Siv <3

    Sv: Vi også ;) Deilig <3

    SvarSlett
  24. Ser på deg nå, og du er jo kjempeflink! :) Dritbra, Siv! Du har all grunn til å være fornøyd og STOLT!

    SvarSlett
  25. Åh, den selskrevne var den aller beste! Du har talent!

    SvarSlett
  26. Ekstremt mye lykke te Siv <3

    / tusen tusen takk, for alle kommentarane, snille du! (sorry for seint svar) ;)

    SvarSlett
  27. siden jeg er imot rus er jo dette noe jeg hadde likt å vært på! :D tvi tvi! :D (ThancxForUrComnt!) Ha en kjempeflott helg og en super påske da! :D

    SvarSlett
  28. Nå har du vel kanskje vært på, men jeg ønsker deg lykke til for det! Du er super!

    SvarSlett
  29. Æ synes du va kjempeflenk i helga!!!! :-)

    SvarSlett