23.03.2012

Dougspiration

Ubevisst først, så skjønner man plutselig hvor idéen kom fra. Onsdag kveld fikk jeg plutselig for meg at jeg skulle hive på meg alle armbåndene som jeg ikke har vært så flink til å bruke. Jeg har sett mange i cyberspace gjøre sånt, men jeg trodde ikke det var noe for meg. Underbevisstheten min derimot, den mente jeg skulle gjøre som Dougie Poynter (igjen), så da ble det sånn da. Ikke så værst utfall. Kanskje dette også kan bli litt meg. Iallfall i blant!

hand

hand2

Siv
xxx

Ps. Om et par dager trekker jeg vinneren av konkurransen om 200,- gavekort fra coolstuff. Hiv dere med - sjansene er der (og de er ikke så liten heller!)

29 kommentarer:

  1. Jeg synes det ble veldig stilig! Fikk selv et innfall her om dagen som gjaldt det samme :)

    SV: Hehe. Takk :D Jeg tror man sier gratulerer ja!

    SvarSlett
  2. Det ble veldig fint! :) Jeg elsker når man har hele armen fylt med armbånd! :) det er så fint, spesielt om sommeren.

    SvarSlett
  3. det var stilig, da :) jeg gjorde det noen ganger før, men har blitt fryktelig slapp og egentli relativt lite opptatt av hvordan jeg ser ut i forhold til hva jeg var, så jeg gidder aldri (/husker aldri på) å ta på meg smykker og armbånd lenger XD pluss at etter at jeg tok en piercing på det ene håndleddet må jeg ha alle armbånd på samme arm som klokka, og det syns jeg ikke er like fint. så da nøyer jeg meg heller med det fine, lille smykket som nå har blitt en del av meg :D <3

    SvarSlett
  4. Jeg pleide å fylle opp dhåndleddet mitt med masse slike bånd da jeg gikk i 9ende klasse. Men så ble jeg grepet av stilren fashion, og de søte vennskapsbåndene fikk vike!

    SvarSlett
  5. hehe ble jo stilig da:D

    SvarSlett
  6. Du er så søt med de innfallene dine! ^^

    SvarSlett
  7. jeg elsker å ha det slik. dessverre har jeg en tendens til å ta de av meg og rote de bort :(

    SvarSlett
  8. Send bilde til dagens outfit! Der er det armparty konkurranse nå ;D

    SvarSlett
  9. Synes det er litt stilig jeg, selv om jeg kanskje ikke kunne gått slik. Er faktisk en god del venner av meg i England som bruker masse og de samme armbåndene hele tiden. ;p

    SvarSlett
  10. eelsker armbåndene! :D (ThanxForUrComnt) :D Kos deg i helga da ^^

    SvarSlett
  11. KULI, jeg elsker armebånd!

    SvarSlett
  12. Så stilig! Liker armbånd!! :-D
    Ja, skal sende deg noen muffins jeg! Har faktisk noen igjen :P Hihi!

    SvarSlett
  13. Eg likar sånn. Har noken armband som ikkje passar ilag to og to, men når eg har fem-seks, då blir det kjempefint.

    SvarSlett