11.03.2012

100% insane































Det er bare det at jeg er på det siste punktet at all times. Om noe, så må den være motsatt. "Strangers think I'm completely insane, My friends get a feeling I really am insane, and my bestfriends know I'm insane". Jeg hører det iallfall til stadighet. Ikke fordi jeg er så rar at det ikke kan overgås, men fordi jeg hilser på vilt fremmede folk, smiler til alle og har energi nok til å gjøre flere ting samtidig. Og å være litt syngende, dansende og hoppende... Klokka åtte på morgenen... Men jeg kan ikke så mye for at jeg er en morgenfugl! Jeg er bare meg selv, jeg, og jeg foretrekker å bruke energien min på å så smil foran surmuling. Smiiiiiiiiiiiiil

Siv
xxx

/Bildet er linket

44 kommentarer:

  1. du er så fin siv! :D jeg blir så glad av å lese innleggene dine og av at du er så positiv, du er et godt forbilde! ^^

    jeg er også morgenfugl, da, så jeg vet den følelsen i alle fall. selv om jeg noen ganger føler meg litt slem når andre er gretne og jeg er happy :P

    SvarSlett
  2. Positiv attitude liker vi :)
    Det er en bra innstilling å ha til livet det siv :)

    SvarSlett
  3. Herlige deg <3

    SV: Ja veldig godt ;) God søndag, Siv :)

    SvarSlett
  4. SV: Tusen takk Siv :) Lykke til med geografien :)

    SvarSlett
  5. hehe du likte den så godt at du ville ha den med du og ja;) Jeg tenkte du var gal med de karrakterene du viste her om dagen ja! Hihi

    SvarSlett
  6. Syntes igrunn det er en god ting at du sier hei til alle og smiler hele tiden. Kan se gal ut, men samma kan det være !:))

    SvarSlett
  7. Hehe er litt meg det der:D

    SvarSlett
  8. Tror du er supersøt jeg! En sånn som alle bare må like fordi du er så herlig :D

    SvarSlett
  9. hihi digget bilde :D jeg liker deg jeg!! du har alltid så mye bra å si ;)

    SvarSlett
  10. Åå du er så herlig :D

    SvarSlett
  11. Høres fint ut det siv:) Bedre å være glad enn en surmuling:D

    SvarSlett
  12. Hehe, kjenne meg igjen i bildeteksten :p

    SvarSlett
  13. Jeg tror vi er ganske like, du og jeg. :) Jeg er gal, gal, gal. Og de fleste tror, vet eller får følelsen av det. Jeg kan ikke skjule det. :)
    Og du? Fortsett den bra jobbingen, så skal du se at karakterene du er misfornøyd med kommer etter. Det bare vet jeg, for jeg har selv vært der. :) Og de var veldig bra, men jeg skjønner deg godt! :)

    SvarSlett
  14. Er da ikke noe negativt i å være en gladlaks ;)

    SvarSlett
  15. kjenner meg litt igjen :)

    SvarSlett
  16. Haha, jeg er mer slik som på bildet, men jeg snakker hele tiden som om jeg skulle være gal ;)

    SvarSlett
  17. Det er viktig å smile, folk burde smile mer. Det er alltid hyggelig å få ett smil av noen eller sende ett smil til noen, for den saksskyld:)

    SvarSlett
  18. Det hørtes utrolig digg ut, skulle ønske jeg hadde energi :p

    SvarSlett
  19. Haha, herlig! Kjenner meg litt igjen der ja :-)

    SvarSlett
  20. hørtes herlig ut og ha så mye energi!:D haha. Tror jeg må møte på deg på gata, hørtes hvertfall trivelig ut å møte på deg selv om man ikke kjenner deg, hehe:)

    SvarSlett
  21. Hehe, bare herlig med folk som er litt insane! :D

    SvarSlett
  22. Synes det hørres ut som du er litt insane på en bra måte jeg. ;) Og det må jo være utrolig herlig å være morgenfugl må jeg nå si. :)

    SvarSlett
  23. Du får meg alltid til å smile når jeg leser innleggene dine!! :D

    //: Forresten, det med snøen, at jeg vil at den skal bort, som jeg skrev på bloggen min, vi har liksom hatt(masseee)snø helt siden før jul. Egentlig synes jeg snø er kjempekoselig og gøy, men akkurat nå lengter jeg litt etter vår :) (liksom, så at du ikke skulle tro at jeg ikke likte snø ...) : )

    SvarSlett
  24. hva er vel koseligere enn å møte et smil på morgenkvisten? ta for eksempel en bussjåfør? er han grinete, så er det klart du blir grinete også, er han derimot blid som en sol, så redder han dagen min. true story!

    SvarSlett
  25. hah, jeg kjente meg mer igjen i bildet enn det du skreiv jeg da:) Eller jeg vet ikke helt egentlig, det er vel mer de jeg kjenner men ikke har så god kontakt med som tror jeg er stille.. Haha :)

    SvarSlett
  26. Hehe du er en positiv og flott jente - insane eller ikke insane!! Ikke alle som klarer å smile klokka åtte på morran :)

    SvarSlett
  27. Bra filosofi! Norge trenger flere folk som smiler. :)

    SvarSlett
  28. SV: Herlig tittel og flott blogg. Håper du har tatt turen innom, Siv :D

    SvarSlett
  29. Kult bilde! Såå sant :)

    SvarSlett
  30. Hehe, du er søt da :D

    SvarSlett
  31. Haha, jeg føler meg på samme måte iblant - jeg kan være høylydt og ta mye plass, liksom - og det finnes ingen bryter, så man må bare ta det for hva det er og være seg selv. Også om morgenen!

    SvarSlett
  32. Så herlig! :D Det er godt det finnes sånne som deg også :D det gjør ihvertfall dagen min mye bedre når noen smiler til meg, uansett hvem ^^

    SvarSlett
  33. Hvorfor leve livet som normal når man kan være like glad som gal?? hehe. Elsker sitatet!
    Smiler alltid når jeg leser innleggene dine!

    SvarSlett
  34. Alltid bra å være positiv uansett hvordan situasjon man er i! Kommer langt med et stort smil om munnen gitt ;)

    SvarSlett
  35. Yey! Elsker bildet og ordene, slik fremstår jeg av og til :)

    SvarSlett
  36. aww, du virker så herlig siv! :-D Kom gjerne og smil til meg ^^

    SvarSlett
  37. God måte å bruke energi på!

    SvarSlett
  38. Smil og vær glad hvær en dag som går, så skal du se hvor mange venner du får.
    Selv om du glemmer at 1+1=2, så må du aldri glemme å være snill og god!

    SvarSlett
  39. Det der beskriver meg på en flekk! :D

    SvarSlett
  40. Åh, jeg skulle ønske jeg kunne møte deg på gata! Det hadde gjort dagen min :D Jeg er også sånn som kan hoppe og sprette og le tidlig på dagen, selv om jeg er trøtt. Det har jo ingenting med humor å gjøre. Skjønner ikke folk som er SÅ gretne på mårran at de ikke kan le :p Og likte din versjon ganske godt :D Hahah

    SvarSlett