18.03.2012

Mitt nye leketøy

Da vi gikk på barneskolen måtte vi busse en halvtime hver vei til svømmehallen, og på den tida fikk vi tid til å gjøre litt av hvert. Jeg kom plutselig til å huske at en av guttene hadde et morsomt leketøy da jeg var inne på coolstuff sine sider, og jeg fant ut at jeg måtte få meg en sånn selv. Barndomsminner, dere!

toy

Jeg henta den i går, min nye powerball, og jeg holdt den under oppsyn hele dagen. Syke, dere, denne er rå! Det som er så gøy, er at man kan holde på med den nesten uansett hva man gjør. Om du kjeder deg, kan du snurre ballen. Leter dere etter trening på en morsom måte, dette være det dere leter etter!! Jeg er så fornøyd med mitt nye leketøy, at jeg føler meg som en liten unge igjen. Jeg trodde ikke jeg kunne finne materialistisk glede, men denne har altså gjort det mulig. Så får vi se hvor lang tid det går før jeg er lei...

Siv
xxx

Dere finner den her, og den ligger på bare 129,- så den inngår fint om dere deltar i konkurransen lengre ned på bluggen. Den går ikke på strøm, som jeg opprinnelig trodde, så lenge dere ikke vil ha en mer avansert en, for de vet jeg ikke hva de gjør...

48 kommentarer:

  1. Har faktisk ikke hørt om slike før jeg :) Kos deg med ballen din i dag, søta ^^

    SvarSlett
  2. Elsker barndomsminner :)) Så koselig! Ha det gøy med ballen :)

    SvarSlett
  3. Husker noen venner av kjæresten drev på med en sånn. De ser litt festlige ut :)

    SV: Det er sykt ja.. Det er fordi sykehuset ikke kan gjøre noe uten at jeg blir henvist av fastlegen. Han har henvist meg videre, men den legen jeg trenger er så sjeldent på Rjukan at det kan ta opp til tre uker før han er her. Det er ikke en gang sikkert at det er de riktige undersøkelsene, så jeg blir litt frustrert.. De har med andre ord ikke undersøkt meg nøye nok enda.

    SvarSlett
  4. Hva gjør den egentlig?=)

    SvarSlett
  5. Jeg er god på barndomsminner - Disneyklassikerne mine er et godt eksempel ;-))

    SvarSlett
  6. Haha, sånn husker jeg pappa hadde!

    SvarSlett
  7. hehe :) Vi hadde en slik før, mannen ønsker at jeg skal begynne å bruke den siden jeg sliter med vonde håndledd. Det er en fin trening av muskelaturen i handledd og i armen generelt ;) Morro at du har det gøy med å bruke den da ;D

    SvarSlett
  8. Små barn, små gleder :) Det stemmer faktisk nå også det.

    SvarSlett
  9. Æ huske den der! :D stiilig!

    SvarSlett
  10. Sånn har jeg prøvd da en i klassen hadde det med på skolen for noen år siden. De er så artige!! Nå skal jeg melde meg i konkurransen din :D

    SvarSlett
  11. PS! Søt glitter neglelakk!!! Hihi

    SvarSlett
  12. Jeg har en sånn, de er skikkelig rar, men stilig også, =)

    SvarSlett
  13. Har prøvd slike før, men jeg er absolutt ikke flink til det, haha ;p

    SvarSlett
  14. kult, har ikke hørt om det før jeg :p

    SvarSlett
  15. Moro å finne igjen sånne gamle ting ;)

    Sv. Haha, jeg vaska ikke bilen selv da! ^^ Jeg leverte den inn og fikk den vasket (a)

    SvarSlett
  16. Hmmm, en slik en har jeg aldri sett før, men kanskje den kom etter min tid? ;)

    SV: Tusen takk, Siv! :D

    SvarSlett
  17. Jøss, rart jeg ikke har sett dette leketøyet før :p Hmm

    SvarSlett
  18. Jeg vet ikke hva dette er jeg... Hva gjør den? :S

    Sv/Indeed! :D

    SvarSlett
  19. Kristine og Renate: Ah - I min iver glemte jeg jo rent å fortelle hva den faktisk gjør! Du snurrer med håndleddende, så du kan trene både fingre, håndledd og diverse armmuskler!

    SvarSlett
  20. Husker mamma var så begeistret for slike for noen år siden. Ville gi det i gaver til tantebarn og sånt etter å ha sett klipp på youtube :P Ser gøy ut!

    SvarSlett
  21. nice, hadde en sånn en gang i tiden vi også! Meeen brukte den ikke så ofte, heeh :D

    SvarSlett
  22. har ikke hørt om det der jeg :-S Bra du har funnet noe som underholder deg! :-D

    SvarSlett
  23. Hihi, liker det :D Husker bare at vi lekte med pokemonkort og dracoheads jeg :) Tror ikke det hadde vært like gøy nå:P

    SvarSlett
  24. Oooh, sånn har jeg prøvd! Synes det var vanskelig jeg ;P Men hoh, gøy når man får det til :D

    SvarSlett
  25. Jeg refererte til forrige kommentaren du skrev til meg angående the burning house, og i det øyeblikket jeg fant den nettsiden så ringte telefonen, tih.

    SvarSlett
  26. jeg hater den. kjæresten har den, men jeg får den aldri til å blinke :(

    SvarSlett
  27. Så gøy :) Jeg elsker ting som minner meg om da jeg var lita jente. Hver gang jeg er hos venner, bruker jeg alltid å titte litt rundt omkring, og brått får jeg øye på noe som jeg hadde når jeg var liten. Og da kommer smilet på plass. For jeg blir så glad :)

    SvarSlett
  28. haha, tidsfordriv og trening på en gang- ikke verst! :D

    SvarSlett
  29. Materialistisk glede er det jeg lever for ;p den ballen så kul ut da!

    SvarSlett
  30. Sv/Høres bra ut, trenger nok å trene armmuskler og denslags, så kanskje jeg burde prøve en sånn!

    SvarSlett
  31. Jeg har aldri sett en sånn, men enig i at barndommen alltid går igjen :)) Litt artig det da :))

    Ønsker deg en knallbra uke!

    SvarSlett
  32. Stilig, får ikke til å bruke de der jeg!

    SvarSlett
  33. Sånn har jeg også, men vet ikke helt hvor den er nå da : p

    SvarSlett
  34. Aldri sett eller hørt om før, hehe.. kjekt med barndomsminner:)
    Ønsker deg ein fin mandag!

    SvarSlett
  35. så kult! :D snedig å ha noe å holde på med ^^

    SvarSlett
  36. den va kul :D

    SvarSlett
  37. Den der kan'ke jeg huske. Men POGS (some for øvrig var waste of time spør du meg);)

    SvarSlett
  38. Den var kul! Jeg prøvde en sånn en gang. Men er ikke det også sånn som skal hindre deg i å få "musearm"? Kan jo være kjekk trening hvis man sitter mye foran dataen, tehe!

    SvarSlett
  39. Den der er så morsom! Og ekstra gøy er det når jeg klarer starte den uten band, og ikke gutta :) Det er ikke vanskelig, krever bare litt øving :)

    SvarSlett
  40. ALDRI sett en sånn ball før faktisk, men ingenting er gøyere enn å henge litt igjen i barndommen!

    SvarSlett
  41. Har aldri hørt om dette leketøyet før, hehe :P

    SvarSlett
  42. Sånn hadde jeg før også når jeg spilte håndball. Skulle ha det så jeg kunne trene håndleddet:)

    SvarSlett